ΜΟΔΑ

20 fashion bloggers που θα έπρεπε να είχες ακολουθήσει μέσα στο 2016

20 fashion bloggers που θα έπρεπε να είχες ακολουθήσει μέσα στο 2016
INSTAGRAM/CHIARA FERRAGNI

Κανείς δεν θα το φανταζόταν κάποια χρόνια πριν ότι μια καριέρα στο διαδίκτυο μπορεί όχι μόνο να σε κατατάξει στην αφρόκρεμα των celebrities αλλά και να σου αποφέρει χιλιάδες δολάρια και χρυσά συμβόλαια με οίκους πολυτελείας. Το παρόν όμως αποδεικνύει πολλά. 

Οι fashion bloggers έχουν πλέον αναβαθμιστεί από απλοί ιδιοκτήτες μιας ιστοσελίδας. Ασκούν επιρροή, λανσάρουν δικές τους σειρές ρούχων, στολίζουν τα εξώφυλλα των πιο πολυσυζητημένων περιοδικών και διοικούν εταιρίες αξίας πολλών εκατομμύριων. Η πηγή όλης αυτής της δόξας; Η προσωπική τους αίσθηση του στιλ.

Το φαινόμενο των fashion bloggers μετράει πλέον περίπου μια δεκαετία και μετά από αίμα, δάκρια, ιδρώτα και αμέτρητες ξεχειλωμένες ραφές μπορεί κανείς να πει ότι έχει εδραιώσει τη θέση του ως αναπόσπαστο κομμάτι του χώρου της μόδας.

Στις πρώτες σειρές των μεγαλύτερων επιδείξεων, σε πρωταγωνιστικό ρόλο στις πιο περιζήτητες καμπάνιες και στα πιο πολυπόθητα εξώφυλλα οι συχνά εκατομμυριούχοι fashion bloggers, κάτι κάνουν σωστά.

Το Fashionista, πιστό στις παραδόσεις του, ανακοίνωσε τη λίστα των πιο πετυχημένων fashion bloggers στον κόσμο για το 2016.

Αυτοί είναι οι 10 πιο σημαντικοί fashion bloggers των καιρών μας.

1. CHIARA FERRAGNI, THE BLONDE SALAD

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η 28χρονη Ιταλίδα, και μόνιμη πλέον κάτοικος του Λος Άντζελες, κερδίζει τη πρώτη θέση στη λίστα μας. Με πάνω από 5.6 εκατ. ακολούθους στο Instagram, 1.2 εκατ. στο Facebook και μια ιστοσελίδα εξαιρετικά δημοφιλή στην Αμερική αλλά και στη χώρα καταγωγής της και μια μοναδική ικανότητα να προωθεί προϊόντα, η Chiara είναι αξεπέραστη. Αυτές τις μέρες κερδίζει τη πλειοψηφία των χρημάτων της από την σειρά παπουτσιών της, Chiara Ferragni Collection – διαθέσιμη σε πάνω από 300 καταστήματα ανά τον κόσμο.

Η σειρά αυτή της απέφερε 10 εκατ. δολάρια μέσα στο 2015. Το 2016 αναμένεται να ανοίξει δικό της μαγαζί στο Μιλάνο, όπως επίσης να πουλάει τα παπούτσια της στο διαδίκτυο μέσω της ιστοσελίδας της blondesalad.com. Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, η Ferragni είναι το πρόσωπο της Amazon Fashion στην Ευρώπη. Έχει κάνει εμφανίσεις σε πάνω από 25 διεθνή εξώφυλλα, συμπεριλαμβανομένης της ισπανικής Vogue.

https://www.instagram.com/p/p

2. AIMEE SONG, SONG OF STYLE

H 29χρονη διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων με την εξαιρετική αλλά και προσιτή αίσθηση του στιλ ήταν μια από τις πρώτες fashion bloggers που έγινε διάσημη και κατάφερε μάλιστα να παραμείνει στην κορυφή με 3.4 εκατ. ακολούθους στο Instagram, υψηλή επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της, δημοφιλείς λογαριασμούς σε Pinterest και Youtube. Έχει επίσης τη δική της σειρά ρούχων και κοσμημάτων.

https://www.instagram.com/p/p

3. KRISTINA BAZAN, KAYTURE

Έπεσαν σαγόνια όταν το 22χρονο μοντέλο/blogger από την Ελβετία ανακηρύχθηκε πρέσβειρα της L’ Oreal Paris τον Οκτώβριο – μια συμφωνία που φημολογείται ότι θα αποφέρει στην Bazan εκατομμύρια. Με πάνω από 2 εκατ. συνδρομητές, η Kristina Bazan είναι διασημότερη όλων στο Facebook, ενώ έχει και 2.3 εκατ. ακολούθους στο Instagram. Είναι το λατρεμένο κορίτσι οίκων όπως Dior, Balmain, Louis Vuitton και Valentino.

https://www.instagram.com/p/p

4. JULIA ENGEL, GAL MEETS GLAM

Η Julia Engel είναι 23 ετών, μένει στο San Francisco και ξεκίνησε το blog της το 2011 όταν ήταν ακόμη πρωτοετής στο κολλέγιο και κατάφερε να το μετατρέψει σε μια επιχείρηση πλήρους απασχόλησης το 2013. Η γλυκύτητα και η θηλυκότητα που αποπνέει έχουν, καθώς φαίνεται, μεγάλη απήχηση στον κόσμο του Pinterest, Instagram και τους επισκέπτες της προσωπικής της ιστοσελίδας.

https://www.instagram.com/p/p

5. WENDY NGUYEN, WENDY'S LOOKBOOK

Με πάνω από μισό εκατομμύριο ακολούθους στο Twitter, ένα ευπρεπές fanbase στο Pinterest και τον πιο δημοφιλή λογαριασμό στο YouTube από οποιονδήποτε άλλον στη λίστα, η Wendy Nguyen είναι κάθε άλλο παρά αμελητέα δύναμη.

https://www.instagram.com/p/p

6. JULIE SARIÑANA, SINCERELY JULES

Η Julie Sarinana, 29, μένει επίσης στο Λος Άντζελες και ξεκίνησε το blog της το 2009. Έκτοτε έχει προσελκύσει 3.4 εκατ. ακολούθους στο Instagram, ενώ διαθέτει και έναν ιδιαίτερα δημοφιλή λογαριασμό στο Pinterest. Το καθημερινό, προσιτό της στιλ έχει αποτυπωθεί άριστα σε μια σειρά από μπλουζάκια που έχει λανσάρει η ίδια με ενθαρρυντικά αλλά και σαρκαστικά logos.

https://www.instagram.com/p/p

7. BLAIR EADIE, ATLANTIC-PACIFIC

Αφού μελέτησε εκτενώς το φαινόμενο του style blogging στην δουλειά της στην Gap Inc. μέχρι πριν από 6 χρόνια, η Blair Eardie αποφάσισε να ξεκινήσει το δικό της blog. Σήμερα, δουλεύει ως διευθύντρια εμπορικού στον οίκο Tory Burch στην Νέα Υόρκη – αυτό είναι σύμφωνα με την ίδια και το αληθινό της πάθος, ενώ είναι και η δημιουργός ενός εκ των δημοφιλέστερων blog στο Internet, ακολουθούμενο από έναν εντυπωσιακά δημοφιλή λογαριασμό στο Pinterest.

https://www.instagram.com/p/p

8. CHRISELLE LIM, THE CHRISELLE FACTOR

Οι 500 εκατ. συνδρομητές του καναλιού της στο YouTube αποδεικνύουν ότι η Chrissele είναι μια από τις φωνές με την μεγαλύτερη επίδραση στο YouTube. Ενώ προσελκύει εντυπωσιακά πολύ κόσμο στην προσωπική της ιστοσελίδα, την οποία ξεκίνησε το 2011, είναι μια στυλίστρια που μετράει συνεργασίες με μερικούς από τους πιο διάσημους οίκους όπως π.χ. Estee Lauder, Bvlgari και Viktor&Rolf. Πλέον το blog της ασχολείται με την ομορφιά και την εσωτερική διακόσμηση όσο και με την μόδα.

https://www.instagram.com/p/p

9. GALA GONZALEZ, AMLUL BY GALA GONZALEZ

Ένα πρωτοφανές, για τη λίστα μας, όνομα είναι αυτό της 29χρονης Gonzalez. Το μοντέλο, Dj και blogger έχει την δική του σειρά ρούχων σε συνεργασία με τον θείο της και Ισπανό σχεδιαστή, Adolfo Dominguez. Η υψηλή επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας της και η βροντερή παρουσία της σε Instagram και Twitter την έχουν βοηθήσει να χτίσει το όνομα που έχει σήμερα και να κλείσει καμπάνιες με οίκους όπως Loewe, H&M και Mango, μεταξύ άλλων.

https://www.instagram.com/p/p

10. NICOLE WARNE, GARY PEPPER GIRL

Από το Σίντνει της Αυστραλίας, η Nicole Warne πρώτα έβγαλε το Gary Pepper Girl ως ένα e-commerce σάιτ για Vintage ρούχα το 2009 για το οποίο έκανε το μοντέλο και έγραφε. Το 2011 όμως αποχαιρέτησε αυτή της την επιχείρηση και έστρεψε το ενδιαφέρον της στο blogging. Πράγμα που την έστειλε με express εισιτήριο στα εξώφυλλα των Lucky, Elle Australia, Nylon και Net-a-Porter The Edit και σε συνεργασίες με οίκους – κολλοσούς όπως οι Chanel, Valentino και Chopard.

https://www.instagram.com/p/p

Η λίστα επικεντρώνεται αυστηρώς στη μόδα, εξαιρούνται δηλαδή blogs που ασχολούνται περισσότερο με φωτογραφία ή ομορφιά. Το Fashionista έλαβε υπόψη του τα εξής κριτήρια για να καταλήξει στα blue chip της κοινότητας: ακολούθους στο Instagram, Facebook, YouTube, Pinterest, την επισκεψιμότητα του blog αλλά και την επέκταση του brand, τις συνεργίες την προτίμηση των διαφημιστών σε αυτούς και τις αναζητήσεις στη Google γύρω από το όνομα τους.

Τη λίστα για το 2016 συμπληρώνουν οι παρακάτω:

11. JESSICA STEIN, TUULA

12. BRYAN GREY YAMBAO, BRYANBOY

13. HELENA BORDON, HELENA BORDON

14. DANIELLE BERNSTEIN, WE WORE WHAT

15. NEGIN MIRSALEHI, NEGIN MIRSALEHI

16. RUMI NEELY, FASHION TOAST

17. NICOLETTE MASON, NICOLETTE MASON

18. SUSANNA (SUSIE) LAU, STYLE BUBBLE

19. SARAH VICKERS, CLASSY GIRLS WEAR PEARLS

20. MARGARET ZHANG, SHINE BY THREE

ΔΗΜΟΦΙΛΗ