Μετά τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο οι νομάδες της μόδας έχουν κατακλύσει την ιταλική πρωτεύουσα του στιλ καθώς την Τετάρτη εγκαινιάστηκε η Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο.

Ο ιταλικός οίκος μόδας Gucci μονοπώλησε το ενδιαφέρον με την παρουσίαση της collection του για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2018 -ένας ακόμη πειραματισμός, μια ακόμη ωδή στη δεκαετία του 1980 με την υπογραφή του σχεδιαστή Αλεσάντρο Μικέλε που έχει καταφέρει να κάνει τον οίκο ξανά hip και κερδοφόρο από το 2015, όταν και του ανατέθηκε η καλλιτεχνική διεύθυνση.

Ο 45χρονος σχεδιαστής επιμένει να δίνει στον οίκο της Φλωρεντίας τη λάμψη που είχε χάσει κάποιες σεζόν πριν και στο χθεσινό show υποδέχθηκε το κοινό του σε ένα σκηνικό πέρα από την καθημερινότητα.

Σε μια αίθουσα σχεδόν σκοτεινή, που έφεγγε μόλις από μερικά φωτιστικά φλας και διακοσμημένη με γλυπτά εμπνευσμένα από τα μεγαλύτερα σύμβολα της ανθρωπότητας, όπως ένας γελαστός Βούδας και ο σοφός Θωθ, θεότητα των Αιγυπτίων, ο Gucci παρουσίασε ένα ντεφιλέ γεμάτο από κοστούμια σε ίσια γραμμή, πολύ σατέν, κρόσια, παγιέτες και άλλα έγχρωμα και εντυπωσιακά στοιχεία, με τα περισσότερα μοντέλα να φορούν στρογγυλά γυαλιά.

"Θέλω να σας υπνωτίσω" εξήγησε πριν από το ντεφιλέ ο ιταλός σχεδιαστής και στη συνέχεια τα μοντέλα του, άντρες και γυναίκες αναδύθηκαν σε μια πασαρέλα που παρέπεμπε στην Ατλαντίδα μια νύχτα με ομίχλη.

Τα ρούχα του, όπως πάντα, ήταν εμπνευσμένα από το παρελθόν, όπως ένα σατέν κοστούμι με παγιέτες που έμοιαζε σαν να είχε βγει από τη γκαρνταρόμπα του Ντέιβιντ Μπόουι. Στον οίκο Gucci, τα αγόρια φορούν βερμούδα, γραβάτα, γιλέκο με τη μορφή του Μπαγκς-Μπάνι, τα κορίτσια αγαπούν τα φορέματα από τούλι και τα σακάκια Prince de Galles.

Η συλλογή καταχειροκροτήθηκε από τους προσκεκλημένους, ανάμεσά τους η ηθοποιός Σάλμα Χάγιεκ, της οποίας ο σύζυγος Φρανσουά-Ανρί Πινό διευθύνει τον όμιλο Kering, όπου ανήκει ο Gucci.

Νέο αίμα & το βαρύ πυροβολικό της μόδας

NAKASIMA2

Atsushi Nakashima Spring/Summer 2018 @ REUTERS/Stefano Rellandini

Το πρωί της Τετάρτης, η Εβδομάδα Μόδας είχε αρχίσει με τα ντεφιλέ νέων ταλέντων όπως ο Ιάπωνας Ατσούσι Νακασίμα, που παρουσίασε ζωηρά χρώματα, πόντσο και πλήθος από εκθαμβωτικά φερμουάρ.

Ο οίκος N°21 παρουσίασε τη γυναίκα απόλυτα σέξυ, αέρινη, ρομαντική με φορέματα διάφανα, στο ύψος του γονάτου, με μια επιμονή στις αποχρώσεις του ροζ και του μπεζ που συνδύαζε με ροζ κοντά δερμάτινα σακάκια.

Tα show των Albino Teodoro, Brognano, Ssheena και της νέας νοτιοκορετικής The-sirius, με φουτουριστικές δημιουργίες που έχει απόψε το ντεφιλέ της στο Μουσείο Επιστήμης και Τεχνολογίας Leonardo da Vinci είναι αναμένεται να απασχολήσουν τη φυλή των fashionista ωστόσο το Μιλάνο δεν θα ήταν αυτό που είναι χωρίς τα βαριά ονόματα της μόδας όπως ο Versace, ο Armani ή ο Fendi που παρουσιάζει σήμερα την collection του.

Μεγάλες φίρμες που έπειτα από μερικά δύσκολα χρόνια -λόγω της υποχώρησης της ασιατικής αγοράς που αποδίδεται στη μεγάλη μεταβλητότητα των ξένων νομισμάτων και τις τρομοκρατικές επιθέσεις στην Ευρώπη- γνωρίζουν γενικά μια αύξηση των πωλήσεών τους.

Η ανάκαμψη άρχισε από οίκους όπως ο Gucci, του οποίου οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2017 γνώρισαν τη μεγαλύτερη αύξηση των τελευταίων 20 χρόνων.

Ωστόσο αυτό δεν ίσχυσε για τη Prada που δείχνει να έχει ξεχάσει τη συνταγή της επιτυχίας, παρότι ο οίκος που έχει ιστορία ενός και πλέον αιώνα αποδίδει τις χαμηλές πωλήσεις του στο ισχυρό ευρώ που απομακρύνει τους τουρίστες.

Διαβάστε επίσης