"Η ιδέα της σειράς των τεσσάρων αφισών στηρίζεται σε ένα από τα βασικά στοιχεία του σινεμά και της εικόνας: την έννοια του κάδρου" λέει το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για τα τέσσερα poster που καδράρουν την υποκειμενική πάντα αλήθεια. 

"Το κινηματογραφικό κάδρο είναι το πεδίο δράσης του ενορχηστρωτή των πλάνων, του σκηνοθέτη, ο οποίος χρησιμοποιεί το κάδρο για να πλάσει τις εικόνες, τα πλάνα της ταινίας που οραματίστηκε. Το κάδρο είναι μέρος της πραγματικότητας και βάση-φόντο του σινεμά μυθοπλασίας. Μέσα του τεκταίνονται και τεκμαίρονται 'πράματα και θάματα'. Κάθε κινηματογραφικό κάδρο και κάθε πλάνο 'είναι ουσιαστικά ένα καλλιτεχνικό προϊόν διαφορετικό από την αντικειμενική πραγματικότητα' έχει πει ο Rudolf Arnheim και ο πατέρας του χωροχρόνου έχει να προσθέσει 'η διάκριση σε παρελθόν, παρόν και μέλλον είναι απλά μια ανθεκτική έμμονη πλάνη'. Κάθε κινηματογραφικό κάδρο και κάθε πλάνο είναι ταυτόχρονα και πλάνη του χρόνου".

Πρωταγωνίστρια στα κάδρα η πόλη που φιλοξενεί εδώ και χρόνια αυτή την κινηματογραφική γιορτή που εξελίσσεται και βελτιώνει την έβδομη τέχνη του σήμερα.

Οι φωτογραφίες είναι παρμένες από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης (Θερμαϊκός, δυτικές συνοικίες, ταράτσες στο κέντρο, προβλήτα στην Αρετσού) και κουβαλούν τον ψίθυρο ενός φεστιβαλικού Νοεμβρίου που πλησιάζει φέρνοντας νέα.

Ο σχεδιασμός των poster από το studio Red Creative. Το βλέμμα ανήκει στον φωτογράφο Σίμο Σαλτιέλ.