Αγωνία για τον Ozzy Osbourne: Στο νοσοκομείο με εποχική γρίπη
Ο θρύλος του Heavy Metal, Ozzy Osbourne, νοσηλεύεται εδώ και λίγες ημέρες, καθώς έπεσε θύμα της εποχικής γρίπης.
Οι γιατροί μετά από τις επιπλοκές έκριναν πως καλό είναι να τον παρακολουθούν καθημερινά.
Η σύζυγός του, Sharon, ενημέρωσε τους fans του μεγάλου frontman των Black Sabbath, πως η περιοδεία του «No More Tours 2» ακυρώνεται μέχρι ο σύζυγός της να αναρρώσει πλήρως.
«Όπως μερικοί από εσάς έχετε ακούσει, ο Ozzy εισήχθη στο νοσοκομείο μετά από επιπλοκές λόγω εποχικής γρίπης. Οι γιατροί του πιστεύουν πως έτσι θα αναρρώσει πιο γρήγορα. Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και την αγάπη σας» έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook η Sharon Osbourne.
Τον περασμένο μήνα, ο Ozzy είχε αναγκαστεί να ακυρώσει ξανά τις συναυλίες του στην Ευρώπη και στη Βρετανία με εντολή γιατρών, καθώς διαγνώστηκε σοβαρή λοίμωξη του ανώτερου αναπνευστικού. Ο γιατρός του ανησυχούσε μήπως εξελιχθεί σε πνευμονία λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών της Ευρώπης.
Τραγωδία στα Κουφονήσια: Νεκρή 23χρονη Ελληνίδα τουρίστρια - Έρευνες για τις συνθήκες
18:02
«The American Experiment»: Η νέα σειρά του Netflix εξετάζει τις ρίζες και το μέλλον των ΗΠΑ
17:53
Βίντεο από την επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Τα απίθανα σημεία που εντοπίστηκαν ναρκωτικά
17:44
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36