Θρήνος στο Χόλιγουντ: Πέθανε η Stephanie Niznik
Θρήνος στο Χόλιγουντ, καθώς σε ηλικία μόλις 52 ετών, έφυγε από τη ζωή η Stephanie Niznik, μια εκ των πρωταγωνιστριών του Star Trek.
Την είδηση έκανε γνωστή το Variety μέσα από την ηλεκτρονική του έκδοση, με τα αίτια του θανάτου της ηθοποιού να παραμένουν προς στιγμής άγνωστα.
Εκτός από το Star Trek η ηθοποιός είχε πρωταγωνιστήσει και σε άλλες σειρές της αμερικανικής τηλεόρασης, όπως το «Everwood».
Μάλιστα είχε εμφανιστεί και σε άλλες γνωστές σειρές, όπως το «Lost», το «ΝCIS» και το «CSΙ: Miami».
ΚΟΣΜΟΣ
Απάντηση Ιράν σε Ρούμπιο: «Οι ΗΠΑ ευθύνονται για την αστάθεια στη Μέση Ανατολή»
19:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
ΕΛΛΑΔΑ
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
ΚΟΣΜΟΣ