Κορωνοϊός: Υποχρεωτική η μάσκα σε υπαίθρια φεστιβάλ και συναυλίες στην κομητεία του Λος Άντζελες
Ανανεώθηκε:
Το Τμήμα Δημόσιας Υγείας της Κομητείας του Λος Άντζελες εξέδωσε νέα διαταγή, σύμφωνα με την οποία οι συμμετέχοντες σε οποιαδήποτε μεγάλη υπαίθρια εκδήλωση θα πρέπει να φορούν μάσκα προστασίας λόγω της αύξησης των κρουσμάτων της COVID-19.
Η απαίτηση ισχύει ανεξάρτητα από τον εμβολιασμό των συμμετεχόντων στις εκδηλώσεις και τίθεται σε ισχύ από τις 11:59 μ.μ. την Πέμπτη 19 Αυγούστου.
Τον Ιούλιο οι αρχές του Λος Άντζελες ανακοίνωσαν ότι η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική σε κλειστούς δημόσιους χώρους, σε μεγάλες εκδηλώσεις (με 5.000 ή περισσότερους παρευρισκόμενους) και σε εστιατόρια, κινηματογράφους και γυμναστήρια.
Στην οδηγία εκείνη δεν είχαν συμπεριληφθεί τα μεγάλα υπαίθρια γεγονότα με 10.000 ή περισσότερους συμμετέχοντες.
Η νέα οδηγία αφορά και αυτές τις εκδηλώσεις και θα επηρεάσει συναυλίες, φεστιβάλ και αθλητικές εκδηλώσεις. Σύμφωνα με τον νομό, οι διοργανωτές οποιουδήποτε τέτοιου γεγονότος πρέπει να ενημερώνουν για το μέτρο τόσο προφορικά όσο και με εμφανή σήμανση σε όλα τα σημεία εισόδου.
* Η φωτογραφία είναι από συναυλία που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάρτιο στη Βαρκελώνη, με υποχρεωτική χρήση μάσκας και τεστ για όλους τους συμμετέχοντες.
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
Στο 13ο Celebrity Beach Volleyball Game της W.I.N. Hellas η ισότητα και η ενδυνάμωση ήταν οι νικητές
17:03
«Κουνάτε το γκολπόστ και είστε και οφσάιντ» - Η ατάκα Πιερράκακη σε Ανδρουλάκη για τα κόκκινα δάνεια
17:03
Συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Rheinmetall
16:59