R.E.M.: Γιορτάζουν τα 40 τους χρόνια ως συγκρότημα με μια σημαντική επανέκδοση
Ανανεώθηκε:
Οι R.E.M. πρόκειται να επανεκδώσουν το πρώτο τους EP του 1982 «Chronic Town» τον Αύγουστο για να γιορτάσουν την 40η επέτειό τους.
Το πρώτο EP του συγκροτήματος περιλάμβανε πέντε τραγούδια – «Wolves, Lower», «Gardening At Night», «Carnival Of Sorts (Boxcars)», «1.000.000» και «Stumble» - και κυκλοφόρησε αρχικά στις 24 Αυγούστου του 1982 ως συμπληρωματικό του σινγκλ με το οποίο έκαναν ντεμπούτο, το 1981 «Radio Free Europe».
Το «Chronic Town» θα κυκλοφορήσει ως CD, picture disc και κασέτα στις 19 Αυγούστου μέσω της I.R.S./Ume.
Θα είναι η πρώτη φορά που το άλμπουμ θα είναι διαθέσιμο για αγορά ως αυτόνομο CD, το οποίο θα περιέχει ένθετο από τον αρχικό παραγωγό Μιτς Ίστερ.
«Το “Chronic Town” είναι ο ήχος μιας ανήσυχης μπάντας, γεμάτης ιδέες, που λειτουργεί με έναν μετα-κολλεγιακό προϋπολογισμό» αναφέρεται σε δελτίο Τύπου για το EP.
Τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους, ο αρχηγός των R.E.M. Μάικλ Στάιπ επιβεβαίωσε ότι το συγκρότημα δεν θα επανενωθεί ποτέ, επιμένοντας ότι η διάλυσή τους το 2011 είναι μόνιμη.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
R Kelly: Καταδικάστηκε σε 30 χρόνια για σεξουαλική κακοποίηση και trafficking
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
Trafficking: 881 θύματα εμπορίας ανθρώπων στην Ελλάδα το 2025 - Τα 108 παιδιά
15:49
Μύκονος: Επιχείρηση του ελληνικού FBI για εξάρθρωση οργάνωσης διακίνησης ναρκωτικών - 5 συλλήψεις
15:42