ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Διαγωνισμός CNN Greece: Οι νικητές των προσκλήσεων για τον «Αγαμέμνονα» του Ούλριχ Ράσε

Διαγωνισμός CNN Greece: Οι νικητές των προσκλήσεων για τον «Αγαμέμνονα» του Ούλριχ Ράσε
Τα ονόματα των νικητών

Αυτοί είναι οι είκοσι νικητές των διπλών προσκλήσεων για την παγκόσμια πρεμιέρα για τον «Αγαμέμνονα» του καινοτόμου Γερμανού σκηνοθέτη Ούλριχ Ράσε στην Επίδαυρο, στις 22 και 23 Ιουλίου, που προσφέρει σε αναγνώστες του το CNN Greece.

Συγκεκριμένα, 10 τυχεροί νικητές κέρδισαν από 1 διπλή πρόσκληση για την Παρασκευή 22/7/2022 και άλλοι 10 νικητές από 1 διπλή πρόσκληση για το Σάββατο 23/7/2022. Ώρα έναρξης της παράστασης: 21.00.

Για την Παρασκευή 22/7:

  1. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΠΑΣ
  2. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΤΣΙΑΡΙΜΠΑΣ
  3. Ευαγγελία Κλουβιδάκη
  4. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΡΟΚΟΠΙΔΟΥ
  5. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΑΤΣΙΜΙΓΑ
  6. Δημήτρης Τσαγκρής Τσαγκρής
  7. Evangelia Parzali
  8. Νεκτάριος ΦΡΑΓΚΟΣ
  9. Θαλής Μπουτσιαράκος
  10. Κωνσταντίνος Καράμπελας

Για το Σάββατο 23/7:

  1. Νικόλαος Συρεγγέλας
  2. ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΥΓΕΝΑΚΗΣ
  3. Ευαγγελία Πέικου
  4. Μαριάννα Ζιώγα
  5. Γρηγόρης Δημάκης
  6. Αντιγονη Σκουλαρικου
  7. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Γιαννακαρας
  8. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΑΝΙΗΛ
  9. Ioanna Skorda
  10. ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΩΚΙΑΝΟΥ

Με βασικό χαρακτηριστικό, την ασυνήθιστη και εντυπωσιακή σκηνική του γλώσσα, ο Ράσε είναι από τους πιο συναρπαστικούς και περιζήτητους Γερμανούς σκηνοθέτες, με σημαντική απήχηση στο νεανικό θεατρόφιλο κοινό. Όχι τυχαία. Με μηχανοκίνητα σκηνικά, εντυπωσιακούς φωτισμούς και έντονη μουσική, ο Ράσε εξωθεί τους ηθοποιούς του σε μια βαθιά υπαρξιακή όσο και «μανιακή» ερμηνεία που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο.

Έχοντας αναμετρηθεί στο πρόσφατο παρελθόν με το αρχαίο δράμα σε μεγάλα ευρωπαϊκά θέατρα (Επτά επί Θήβας, Αντιγόνη – 2017, Πέρσες – 2018, Βάκχες, Ηλέκτρα – 2019, Οιδίποδας – 2020), έρχεται για πρώτη φορά στην Επίδαυρο για να παρουσιάσει τη δική του ανάγνωση επάνω στον Αγαμέμνoνα και γύρω από μια περιστρεφόμενη σκηνή, με τους ηθοποιούς να χορεύουν, να τρέχουν και να μιλάνε σε μια απολύτως καλοκουρδισμένη χορογραφία, που θα εκτελείται υπό τους ήχους ζωντανής μουσικής με post rock στοιχεία.

«Ο κόσμος που συγκεντρώνεται στις παραστάσεις του Ούλριχ Ράσε θυμίζει λαϊκό προσκύνημα σε μεγάλο techno club», γράφτηκε στον ξένο τύπο, με αφορμή τον Οιδίποδα που παρουσίασε στο Deutsches Theater Berlin τον περασμένο Αύγουστο, σημειώνοντας στη συνέχεια ότι το «μηχανικό θέατρό» (machine theatre) του Γερμανού σκηνοθέτη επιτρέπει στο κοινό «να περιέλθει σε κατάσταση έκστασης και να φτάσει σε βαθύτερα στρώματα συνείδησης, εκεί που συνήθως αδυνατεί να φτάσει σε μια κατακερματισμένη καθημερινότητα, όπως αυτή που ζόύμε».
Γεννημένος το 1969 στο Μπόχουμ της Γερμανίας και με σπουδές στην ιστορία της τέχνης και στη συγκριτική λογοτεχνία, ο Ούλριχ Ράσε είναι από τους πιο πρωτοπόρους σκηνοθέτες της γενιάς του. Το 2013 τιμήθηκε με το Βραβείο Τέχνης της Ακαδημίας Τεχνών του Βερολίνου, ενώ –εκτός από τις αρχαίες τραγωδίες– στο ρεπερτόριό του περιλαμβάνονται και άλλα σημαντικά έργα, όπως η Σαλώμη του Όσκαρ Ουάιλντ (2009), η Αποκάλυψη του Ιωάννη (2013), ο Θάνατος του Ντάντον (2015) και ο Βόιτσεκ (2017) του Γκέοργκ Μπύχνερ και το τελευταίο έργο της Σάρα Κέιν «4. 48 Ψύχωση» (2020) – όλα ανεβασμένα σε μεγάλα θέατρα κυρίως της Γερμανίας και της Αυστρίας, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ