American Music Awards 2022: Άλλος ένας θρίαμβος για την Τέιλορ Σουίφτ
Ανανεώθηκε:
Ήταν μία φαντασμαγορική τελετή που πραγματοποιήθηκε στη σκηνή του Microsoft Theater στο Λος 'Αντζελες με δυνατές ερμηνείες από καλεσμένους - έκπληξη σηματοδοτώντας μια αξέχαστη βραδιά αφιερωμένη στη μουσική.
Η Pink ήταν η πρώτη που ανέβηκε στη σκηνή των American Music Awards 2022 και μάλιστα με rollers παρουσιάζοντας το νέο της τραγούδι «Never Gonna Not Dance Again», ενώ ακολούθησε η Βραζιλιάνα τραγουδίστρια Anitta μαζί, με τη εντυπωσιακή με κοστούμι Versace ράπερ, Μίσι Έλιοτ που ερμήνευσαν το «Lobby».
Η βασίλισσα της κάντρι, Κάρι 'Αντεργουντ, έκανε την εμφάνισή της από ψηλά φορώντας μία εντυπωσιακή φόρμα σε ροζ και μπλε χρώμα τραγουδώντας το «Crazy Angels» και στη συνέχεια πήρε τη σκυτάλη η Cardi B.

Η βασίλισσα της κάντρι, Κάρι 'Αντεργουντ, έκανε την εμφάνισή της από ψηλά @AP Photo
Μία από τις πιο συγκινητικές στιγμές της βραδιάς, ήταν όταν η Pink ερμήνευσε το «Hopelessly Devoted to You» στη μνήμη της Ολίβια Νιούτον-Τζον.

Η Pink ερμήνευσε το «Hopelessly Devoted to You» στη μνήμη της Ολίβια Νιούτον-Τζον@AP Photo
Μεγάλη νικήτρια της βραδιάς η Τέιλορ Σουίφτ η οποία πήρε και τα έξι βραβεία για τα οποία ήταν υποψήφια στα φετινά AMAs. Μεταξύ αυτών εκείνο του Καλλιτέχνη της Χρονιάς.
Ο Λάιονελ Ρίτσι, παρέλαβε την υψηλότερη τιμή των AMAs, το βραβείο «Icon Award». Ο Στίβι Γουόντερ και ο Τσάρλι Πουθ ερμήνευσαν αγαπημένα διαχρονικά τραγούδια με τον Λάιονελ Ρίτσι στη σκηνή μεταξύ αυτών το «We Are the World».
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
Βενεζουέλα: Η καταστροφή προκαλεί ρωγμές και στην κυβέρνηση- Ο ρόλος των ΗΠΑ και η θέση της Προέδρου
23:51
Τουρκία: Συνελήφθη ακαδημαϊκός σε επιχειρήσεις πριν από τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
23:41