Και το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης συμμετέχει στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων
Με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και δωρεάν είσοδο στις περιοδικές εκθέσεις, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης συμμετέχει στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων.
Ειδικότερα, την Πέμπτη 18 Μαΐου το Μουσείο θα παραμείνει ανοιχτό έως τις 22:00 και το κοινό θα μπορεί να επισκεφτεί με ελεύθερη είσοδο την περιοδική έκθεση «Γυρισμός. Κυκλαδικοί θησαυροί στο ταξίδι της επιστροφής», καθώς και τη νέα έκθεση «ReThinking-Κοινωνικές Συγκρούσεις» που ξεκινά την Πέμπτη. Ανοιχτά θα παραμείνουν έως τις 22:00 και τo Cycladic Shop και τo Cycladic Café.
Το θέμα εορτασμού της φετινής Διεθνούς Ημέρας Μουσείων είναι «Μουσεία, Αειφορία, και Ποιότητα Ζωής», ένα θέμα άμεσα συνδεδεμένο με το όραμα και τους στόχους του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. Στο πλαίσιο της κοινωνικής του ευθύνης, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης προσφέρει δράσεις σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες τους εντός και εκτός του Μουσείου. Βασικός στρατηγικός στόχος του Μουσείου είναι να καταστεί ένας πολιτιστικός φορέας ανοιχτός και προσβάσιμος σε όλους.
Στο πλαίσιο αυτό, το Τμήμα Εκπαιδευτικών και Κοινωνικών Προγραμμάτων οργανώνει και υλοποιεί προγράμματα για άτομα άνω των 65 ετών, άτομα με αναπηρίες, παιδιά και εφήβους από διαφορετικές εθνικότητες. Επίσης, από το 2022 έχει ξεκινήσει το πρόγραμμα «Προσωπικής Ανάπτυξης Ευ Ζην» που προσφέρει δράσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα ψυχικής υγείας σε εφήβους και το ευρύ κοινό, το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ» για άτομα με αισθητηριακές αναπηρίες (οπτικές βλάβες, κώφωση, βαρηκοΐα) καθώς και ειδικευμένες δράσεις όπως μηνιαίες ξεναγήσεις στην Ελληνική νοηματική γλώσσα.
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52