Η Σερ βγάζει το πρώτο της χριστουγεννιάτικο άλμπουμ
Ανανεώθηκε:
Το πρώτο της χριστουγεννιάτικο άλμπουμ θα κυκλοφορήσει η Σερ στις 20 Οκτωβρίου, μετά από περισσότερα από 60 χρόνια καριέρας.
«Ήθελα να κάνω ένα χριστουγεννιάτικο άλμπουμ, αλλά δεν ήξερα πώς να το κάνω. Δεν μπόρεσα ποτέ να βρω έναν τρόπο. Φέτος, ρώτησα τη δισκογραφική εταιρεία εάν θα με άφηναν να το κάνω -και απλώς θα τους παρέδιδα το τελικό προϊόν- και ήταν σύμφωνοι, οπότε άρχισα να διαλέγω τραγούδια», δήλωσε στο αμερικανικό περιοδικό People.
Το αποτέλεσμα: μια συλλογή 13 κομματιών, η οποία περιλαμβάνει συνεργασίες με φίλους της όπως οι Στίβι Γουόντερ και Σίντι Λόπερ, διασκευές κλασικών τραγουδιών όπως το «Run Rudolph Run» και πρωτότυπα κομμάτια όπως το dance-pop τραγούδι «DJ Play a Christmas Song».
«Τα κάναμε ένα-ένα, οπότε αυτό που συνειδητοποίησα είναι ότι έχω ένα διασκεδαστικό χριστουγεννιάτικο άλμπουμ που έχει μόνο μερικά λυπητερά τραγούδια» είπε η τραγουδίστρια, η οποία δήλωσε χαρούμενη και υπερήφανη για το τελικό αποτέλεσμα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Η Σερ κατηγορείται πως απήγαγε το γιο της
Συγκεντρώσεις και κινητοποιήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σήμερα - Ποιοι κλάδοι απεργούν
08:56
Σήμερα στη Βουλή η ψήφιση της ρύθμισης για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη - Τι προβλέπει
08:48
Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Δεν φοβάμαι τίποτα, δεν θα απολογηθώ σε κανέναν - Άκυρο το ένταλμα σύλληψης»
08:44
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40