Συνάντηση «κορυφής» Τζούλια Ρόμπερτς και Άιο Εντεμπίρι στην ταινία «After the Hunt»
Η Τζούλια Ρόμπερτς και η Άιο Εντεμπίρι
Associated PressΤις δυνάμεις τους θα ενώσουν στην δραματική ταινία «After the Hunt» οι πολυβραβευμένες ηθοποιοί Άιο Εντεμπίρι και Τζούλια Ρόμπερτς.
Μαζί τους θα συμπρωταγωνιστήσει και ο Άντριου Γκάρφιλντ, όπως αναφέρει το Deadline, ενώ την σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Λούκα Γκουαντανίνο σε σενάριο της Νόρα Γκάρρεττ.
Η Εντεμπίρι η οποία σήμερα είναι μία από τις πιο περιζήτητες ηθοποιούς στη βιομηχανία του θεάματος, έγινε γνωστή ως φιλόδοξη σεφ στην δημοφιλή σειρά του FX «The Bear», στο πλευρό του Τζέρεμι Αλεν Γουάιτ.
Για αυτή την ερμηνεία έχει κερδίσει μεταξύ άλλων Χρυσή Σφαίρα, Emmy και Βραβείο της Ένωσης Κριτικών. Η σειρά επιστρέφει για τρίτη σεζόν στις 27 Ιουνίου και έχει ήδη ανανεωθεί και μία ακόμη αναφέρει το δημοσίευμα.
Το «After the Hunt» επικεντρώνεται σε μία καθηγήτρια κολεγίου που βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο όταν ένας μαθητής κατηγορεί έναν από τους συναδέλφους της και ένα σκοτεινό μυστικό από το δικό της παρελθόν απειλεί να έρθει στο φως.
Τα γυρίσματα αναμένεται να ξεκινήσουν το καλοκαίρι ενώ η ταινία θα κάνει πρεμιέρα το 2025.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ταινίες Πρώτης Προβολής: Ο Φρόιντ, το Λυσάρι της ζωής και τα μυστικά της μαύρης βαλίτσας
Συγκεντρώσεις και κινητοποιήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σήμερα - Ποιοι κλάδοι απεργούν
08:56
Σήμερα στη Βουλή η ψήφιση της ρύθμισης για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη - Τι προβλέπει
08:48
Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Δεν φοβάμαι τίποτα, δεν θα απολογηθώ σε κανέναν - Άκυρο το ένταλμα σύλληψης»
08:44
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40