Ξανά στους κινηματογράφους το ντοκιμαντέρ «Dig!» - Με αφορμή την 20η επέτειο από την πρώτη προβολή
Ανανεώθηκε:
Στις κινηματογραφικές αίθουσες και πάλι το ντοκιμαντέρ «Dig!» με αφορμή την 20η επέτειο από την πρώτη προβολή του.
Το ντοκιμαντέρ που κέρδισε το μεγάλο βραβείο της κριτικής επιτροπής Φεστιβάλ Σάντανς το 2004 σε σκηνοθεσία της Όντι Τιμόνερ, ακολουθεί τα διαφορετικά ταξίδια δύο αμερικανικών ροκ συγκροτημάτων, των The Dandy Warhols και The Brian Jonestown Massacre.
Η ταινία γυρίστηκε σε περίοδο επτά ετών, ακολουθώντας τις μπάντες καθώς περιόδευαν και καταγράφοντας τις δημιουργικές εντάσεις μεταξύ τους.
Το ντοκιμαντέρ έχει εμπλουτιστεί, βελτιωθεί και επανασχεδιαστεί και δημιουργήθηκε μια νέα έκδοση το «DIG! XX» - το οποίο επανακυκλοφορεί αυτή την άνοιξη.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Ψάχνουν στα συντρίμμια για επιζώντες - 235 νεκροί και πάνω από 40.000 αγνοούμενοι
07:22
ΕΛΛΑΔΑ
«Η λειψυδρία δεν αφορά μόνο το καλοκαίρι»: Τι λένε ειδικοί και τι ζητούν δήμαρχοι των νησιών
07:20
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
ΕΛΛΑΔΑ