Ο αποχαιρετισμός του Iggy Pop στη συναυλία του Λονδίνου μέσα από το... φέρετρο
Ο Iggy Pop
AP Photo/Eduardo VerdugoΜέσα από ένα... φέρετρο αποχαιρέτησε το κοινό της συναυλίας του στο Λονδίνο ο Iggy Pop, αφήνοντας άναυδους όσους και όσες βρισκόταν εκεί για να απολαύσουν το εμβληματικό του σόου.
Την επεισοδιακή του «έξοδο» από τη σκηνή κατέγραψαν πλάνα τα οποία αναδημοσίευσε ο ίδιος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γράφοντας χαρακτηριστικά:
«Ο τρόπος που φεύγεις (από τη σκηνή) είναι εξίσου σημαντικός με τον τρόπο που ανεβαίνεις σε αυτή».
«Το Λονδίνο ήταν απίστευτο» συμπλήρωσε ο ίδιος.
Ο γεμάτος ζωή ροκ σταρ εμφανίστηκε στο Λονδίνο στις 28 Μαΐου, αφήνοντας για μια φορά τους θαυμαστές τους ενθουσιασμένους από την ενέργεια που εξακολουθεί να έχει στην ηλικία των 78 ετών. Επέλεξε να ξεκινήσει το setlist με το κομμάτι των Stooges, TV Eye, και ερμήνευσε συνολικά 20 κομμάτια. Ολοκλήρωσε το κορυφαίο συναυλιακό γεγονός με το Funtime, σύμφωνα με τη The Sun.
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19
Μαργαρίτης Σχοινάς: «Δεν είχα καμία επικοινωνία με τις βελγικές αρχές για την υπόθεση Αβραμόπουλου»
19:17
Νετανιάχου: «Θα εμποδίσουμε το Ιράν να αποκτήσει πυρηνικά όπλα - Μόνιμη η ζώνη ασφαλείας στο Λίβανο»
19:09
Άρειος Πάγος: Τρεις εντεταλμένους Ευρωπαίους εισαγγελείς επέλεξε το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο
19:00