ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Η έκθεση «Masters of Light» του Swarovski μεταφέρεται στο Χόλιγουντ τον Οκτώβριο

Η έκθεση «Masters of Light» του Swarovski μεταφέρεται στο Χόλιγουντ τον Οκτώβριο
ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ο αυστριακός οίκος προϊόντων πολυτελείας από κρύσταλλο, Swarovski επιβεβαίωσε ότι η έκθεση «Masters of Light» κατευθύνεται στο Χόλιγουντ στο Λος Άντζελες, μετά από τη Βιέννη, το Μιλάνο, τη Σαγκάη και τη Σεούλ.

Η έκθεση, που οραματίστηκε η καλλιτεχνική διευθύντρια του Swarovski, Τζοβάνα Ένγκελμπερτ και επιμελήθηκε ο Βρετανός δημοσιογράφος μόδας και κριτικός Αλεξάντερ Φιούρι γιορτάζει την 130η επέτειο του Swarovski με ένα πολυαισθητηριακό ταξίδι στην κληρονομιά, την καινοτομία και τη δημιουργικότητα του αυστριακού οίκου.

Η έκθεση στο Λος Άντζελες θα εγκαινιαστεί στις 28 Οκτωβρίου.

Η καθηλωτική έκθεση θα αποτίσει φόρο τιμής στην τεχνογνωσία του Swarovski αναδεικνύοντας την επιρροή της στη σκηνή, την οθόνη και το στυλ.

Εμβληματικές αρχειακές δημιουργίες θα παρουσιαστούν παράλληλα με σύγχρονα κοσμήματα και θα αναδείξουν τις πρωτοποριακές τεχνικές κοπής κρυστάλλων του Ντάνιελ Σβαρόφσκι και τις συνεργασίες του οίκου.

Μεταξύ άλλων οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν μοναδικά κοσμήματα και δημιουργίες υψηλής ραπτικής που φόρεσαν θρύλοι του κινηματογράφου και της μουσικής, όπως η Μέριλιν Μονρόε και η Beyoncé.

Η έκθεση «Masters of Light είναι ο τρόπος μας να γιορτάσουμε 130 χρόνια χαράς με τον κόσμο, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του οίκου, Αλέξις Νάσαρντ.

«Το κρύσταλλο αιχμαλωτίζει και μεταμορφώνει το φως, προσφέροντας μια λάμψη που επιτρέπει σε κάθε δημιουργία Swarovski να λάμπει με τη δική της εγγενή φωτεινότητα. Η έκθεση "Masters of Light Chamber" παρουσιάζει εξαιρετικά παραδείγματα για το πώς αυτό μεταφράζεται στη μόδα. Μία επιλογή από αριστουργήματα διακοσμημένα με κρύσταλλα από διάσημους οίκους μόδας, όπως οι Louis Vuitton, Alexander McQueen και Saint Laurent, καθώς και κοσμήματα, φιγούρες περιλαμβάνονται στα εκθέματα.

Αν και ιδρύθηκε το 1895, είναι σαφές ότι η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται, ενώ παράλληλα τιμά το παρελθόν και την κληρονομιά της.

Ο Swarovski λανσάρει κοσμήματα, διακόσμηση σπιτιού και άλλα σε 2.300 μπουτίκ σε 140 χώρες.

Τον Ιανουάριο ο οίκος κυκλοφόρησε την πρώτη συλλογή σε συνεργασία με την Αριάνα Γκράντε, η οποία είναι παγκόσμια πρέσβειρα και κεντρικό πρόσωπο του brand. Aκολούθησε η αποκάλυψη συνεργασίας με τη Rosenthal στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου τον Απρίλιο. Λίγο αργότερα ανακοινώθηκε η εξαγορά του εστιατορίου Cracco στο Πορτοφίνο.