Γιατί ο Ντόναλντ Τραμπ -και τα social media- μιλούν για τη Σίντνεϊ Σουίνι
H Sydney Sweeney.
InvisionΜια διαφήμιση για τζιν παντελόνια με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό Σίντνεϊ Σουίνι, μετατράπηκε εν μία νυκτί από καμπάνια μόδας σε επίκεντρο πολιτικής συζήτησης – με τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, να δηλώνει δημόσια την υποστήριξή του.
Η 27χρονη σταρ των επιτυχημένων σειρών Euphoria και The White Lotus, εμφανίζεται στη νέα καμπάνια της American Eagle, η οποία λανσαρίστηκε στις 23 Ιουλίου. Η ατάκα της, ένα λογοπαίγνιο ανάμεσα στις ομόηχες λέξεις genes (γονίδια) και jeans (τζιν), προκάλεσε έντονες συζητήσεις στο διαδίκτυο, ενώ κάποιοι έφτασαν να την κατηγορήσουν για υποστηρίκτρια της ευγονικής.
Η ίδια η εταιρεία έσπευσε να ξεκαθαρίσει πως η καμπάνια αφορά αποκλειστικά τα προϊόντα της: «Το τζιν της. Η ιστορία της. Συνεχίζουμε να γιορτάζουμε το πώς ο καθένας φοράει τα jeans με αυτοπεποίθηση».
Ωστόσο, το «καύσιμο» που πυροδότησε περαιτέρω τις αντιδράσεις ήταν οι αναφορές ότι η Σουίνι είναι εγγεγραμμένη Ρεπουμπλικανή στη Φλόριντα από το 2024.
Ο Ντόναλντ Τραμπ έσπευσε να την επαινέσει δημοσίως, υπογραμμίζοντας: «Αν η Σίντνεϊ Σουίνι είναι Ρεπουμπλικανή, τότε η διαφήμισή της είναι φανταστική!»
Από εκείνη τη στιγμή, η μετοχή της American Eagle εκτοξεύτηκε, δείχνοντας την απήχηση της καμπάνιας όχι μόνο στο κοινό, αλλά και στην αγορά.
Το όριο μεταξύ τέχνης και πολιτικής
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια η Σουίνι έχει κρατήσει αποστάσεις από πολιτικές τοποθετήσεις στο παρελθόν. Το 2023, βρέθηκε στο επίκεντρο δημόσιας κριτικής όταν φωτογραφίες από το πάρτι γενεθλίων της μητέρας της έδειχναν καλεσμένους να φορούν καπέλα με το σύνθημα «Make America Great Again». Η απάντησή της τότε ήταν ξεκάθαρη: «Μη μετατρέπετε μια οικογενειακή στιγμή σε πολιτική δήλωση».
Σήμερα, η ίδια δεν έχει τοποθετηθεί για το αν είναι πράγματι Ρεπουμπλικανή, ούτε για το διαφημιστικό σποτ. Όμως, το κοινό έχει ήδη πάρει θέση – με αποτέλεσμα ένα εμπορικό μήνυμα να μετατραπεί σε πεδίο ιδεολογικής αντιπαράθεσης.
Το μήνυμα πίσω από τη διαφήμιση
Ο ειδικός στο branding Άλεν Άνταμσον σημείωσε ότι η American Eagle πέτυχε τον απόλυτο στόχο του σύγχρονου μάρκετινγκ: να κάνει τον κόσμο να συζητά.
«Είτε από ενθουσιασμό είτε από αντιδράσεις, το γεγονός ότι ο κόσμος μιλάει για αυτή τη διαφήμιση σημαίνει επιτυχία».
Και πράγματι, το όνομα της Σουίνι φιγουράρει πλέον όχι μόνο στις οθόνες των θαυμαστών της, αλλά και στα πρωτοσέλιδα που ασχολούνται με τη διασταύρωση πολιτικής, πολιτισμού και ταυτότητας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Η Σίντνεϊ Σουίνι αποκαλύπτει για τη showbiz: «Οι γυναίκες μου φέρονται πιο σκληρά»
«Split Fiction»: Το δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι γίνεται ταινία με τη Σίντνεϊ Σουίνι
Η Σίντνεϊ Σουίνι θα υποδυθεί τη σπουδαία μποξέρ Κρίστι Μάρτιν στη νέα της ταινία
Οι νεότερες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αττική - Άνοιξε η αριστερή λωρίδα στην Αθηνών - Κορίνθου
09:33
Κίνδυνος υπερχείλισης του ποταμού Σαραντάπορου στην Ελευσίνα από την κακοκαιρια Byron
09:23
Αυτοκίνητο έπεσε στο λιμάνι της Καλαμάτας: Σώος ο 86χρονος οδηγός του
09:19
Ουκρανία: Απάντηση από τις ΗΠΑ αναμένει το Κρεμλίνο μετά τις συνομιλίες στη Μόσχα
09:16