Δεύτερη στον κόσμο η Νατάσα Παζαΐτη με μια φωτογραφία κατά του καρκίνου του μαστού
"Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα η ομορφιά έχει συσχετιστεί με την υγεία. Μαζί, θα κερδίσουμε τη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού". Με αυτή τη λεζάντα συνόδεψε η Νατάσα Παζαΐτη τη συμμετοχή της σε σε διεθνή διαγωνισμό φωτογραφίας για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού. Ήταν μια κίνηση νίκης.
Η συμβολική φωτογραφία που φέρει την ονομασία "Helping Hand" κατέκτησε την δεύτερη θέση σε αυτόν τον διεθνή φωτογραφικό διαγωνισμό με μήνυμα ζωής.
Η Νατάσα Καραμανλή-Παζαΐτη, γενική χειρουργός, ειδική στην ογκολογική και επανορθωτική χειρουργική μαστού, έλαβε μέρος για δεύτερη φορά στην εκστρατεία "Pink Glove" ως η μόνη ελληνική συμμετοχή.
Με στοιχείο το σύμβολο της καμπάνιας ευαισθητοποίησης κατά του καρκινού του μαστού, το ροζ χειρουργικό γάντι, η σύζυγος του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, Νατάσα Παζαΐτη κέρδισε τις εντυπώσεις για την προσέγγιση και το μήνυμα που περνάει με μία λήψη.

Ο διαγωνισμός είχε διάρκεια μέχρι τις 19 Οκτωβρίου και συμμετείχαν οκτώ ευρωπαϊκές χώρες. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η συμμετοχή της Clinica Bofill από την Ισπανία.

Παρελθόν ο β' Γύρος στις δημοτικές-περιφερειακές εκλογές - Υπερψηφίστηκε ο νέος κώδικας Τ.Α.
15:59
Μοτοσικλέτα πήρε φωτιά μετά από σύγκρουση με αυτοκίνητο στο Ηράκλειο – Με εγκαύματα 55χρονος
15:55
Λάρισα: Προφυλακίστηκε ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην γυναίκα του απειλώντας να τη σκοτώσει
15:43
Εντολή εκκένωσης σε εδάφη που έχει καταλάβει στο νότιο Λίβανο έδωσε ο ισραηλινός στρατός
15:42