ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Και όμως, τo νέο gadget της Apple, ξεφυλλίζεται

Και όμως, τo νέο gadget της Apple, ξεφυλλίζεται

Με μια κίνηση που εντυπωσιάζει τους εραστές της τεχνολογίας αλλά και των συλλεκτικών εκδόσεων η εταιρία από το Κουπερτίνο έβγαλε στην αγορά ακόμη ένα προϊόν που θέλει να είναι, και θα γίνει, συλλεκτικό. Αυτή τη φορά όμως η Apple δεν διαθέτει μια ακόμη έκδοση iPhone, ΜacBook Pro, Air ή Apple Watch. Δεν είναι ένα νέο iPod ή μια νέα version του iPad. Είναι μια πολύτιμη έκδοση, ένα coffee table book αξίας $299 με 450 εντυπωσιακές φωτογραφίες κάθε προϊόντος της Apple στα 20 χρόνια ζωής της.

​Η Αμερικανική εταιρία τεχνολογίας πρωτοπορεί και μέσα από τις σελίδες του εντυπωσιακά όμορφου coffee table book καλεί τον αναγνώστη να περιηγηθεί στην ιστορία της.

Ο τόμος αξίας περίπου 300 δολαρίων είναι ήδη διαθέσιμος στην ιστοσελίδα και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής πώλησης της Apple. Ξεκινώντας από 1998 με τον iMac και καταλήγοντας στο 2015 με το Apple Pencil, το βιβλίο καταγράφει σε εντυπωσιακές εικόνες όλη την ιστορία της εταιρίας και είναι αφιερωμένο στη μνήμη του Στιβ Τζομπς.

Το λεύκωμα "Designed by Apple in California" έχει σκληρό εξώφυλλο, είναι δεμένο με λινό και είναι διαθέσιμο σε δύο μεγέθη ($ 199 για μια μικρότερη έκδοση 10.20 "x 12,75" και $ 299 για ένα μεγαλύτερο, διαστάσεων 13 "x 16,25").

Οι φωτογραφίες στο εσωτερικό από τον Andrew Zuckerman αναδεικνύουν τα 20 χρόνια πρωτοποριακού σχεδιασμού της εταιρίας κάτι που επιβεβαίωσε ο (θρυλικός) επικεφαλής σχεδιασμού της Apple, Jony Ive που περιέγραψε την έκδοση ως "μία ήπια συγκέντρωση πολλών από τα προϊόντα που η ομάδα έχει σχεδιάσει όλα αυτά τα χρόνια" και εξέφρασε την ελπίδα ότι θα χρησιμεύσει ως αφορμή για έμνευση, ως "σπόρος για τους μελλοντικούς σχεδιαστές".

Η ιδέα του να προσπαθήσουμε να φέρουμε με γνήσιο τρόπο κάτι μοναδικό για την ανθρωπότητα ήταν η κινητήριος δύναμη του Στιβ από την αρχή και παραμένει το ιδανικό και ο στόχος μας καθώς η Apple κοιτάει το μέλλον" σχολίασε ο Ive.

Το βιβλίο αποτελεί ουσιαστικά ένα φόρο τιμής στον Στιβ Τζομπς και στο όραμά του για την εταιρία με 450 φωτογραφίες σε μια σκληρόδετη έκδοση που εξιστορεί την υπεροχή του βιομηχανικού design.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ