H Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης ξεκίνησε την παράσταση «Tόσκα» με το γαλλικό εθνικό ύμνο
Με τον γαλλικό εθνικό ύμνο ξεκίνησε η Μετροπόλιταν Όπερα την παράσταση «Τόσκα», σε ένδειξη αλληλεγγύης στη Γαλλία
Η ορχήστρα της Μετροπόλιταν Όπερα, με μαέστρο τον Πλάθιντο Ντομίνγκο, έπαιξε απόψε τη «Μασσαλιώτιδα», τον εθνικό ύμνο της Γαλλίας, πριν από την παράσταση της όπερας του Πουτσίνι «Τόσκα», για να τιμήσει με αυτόν τον τρόπο τα θύματα των επιθέσεων στο Παρίσι.
Οι τραγουδιστές της "Μετ" συνόδευσαν την ορχήστρα τραγουδώντας τον ύμνο στα γαλλικά. Η διεύθυνση της όπερας, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, είχε μοιράσει στο κοινό, μαζί με το πρόγραμμα, φυλλάδια με τους στίχους του γαλλικού εθνικού ύμνου.
ΚΟΣΜΟΣ
Νέα Ζηλανδία: Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα χιλιάδες κάτοικοι από πλημμύρες και κατολισθήσεις
08:03
ΚΟΣΜΟΣ
Αν αύριο έρχονταν εξωγήινοι στη Γη, τι θα… έτρωγαν; Επιστήμονες απαντούν
08:00
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί η Βρετανία άλλαξε έξι πρωθυπουργούς σε 10 χρόνια: Ο ρόλος του Brexit και οι προκλήσεις
07:54
ΕΛΛΑΔΑ
Προσάραξη πλοίου με 1.246 επιβάτες κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
ΕΛΛΑΔΑ