H Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης ξεκίνησε την παράσταση «Tόσκα» με το γαλλικό εθνικό ύμνο
Με τον γαλλικό εθνικό ύμνο ξεκίνησε η Μετροπόλιταν Όπερα την παράσταση «Τόσκα», σε ένδειξη αλληλεγγύης στη Γαλλία
Η ορχήστρα της Μετροπόλιταν Όπερα, με μαέστρο τον Πλάθιντο Ντομίνγκο, έπαιξε απόψε τη «Μασσαλιώτιδα», τον εθνικό ύμνο της Γαλλίας, πριν από την παράσταση της όπερας του Πουτσίνι «Τόσκα», για να τιμήσει με αυτόν τον τρόπο τα θύματα των επιθέσεων στο Παρίσι.
Οι τραγουδιστές της "Μετ" συνόδευσαν την ορχήστρα τραγουδώντας τον ύμνο στα γαλλικά. Η διεύθυνση της όπερας, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, είχε μοιράσει στο κοινό, μαζί με το πρόγραμμα, φυλλάδια με τους στίχους του γαλλικού εθνικού ύμνου.
ΕΛΛΑΔΑ
Όταν τα γατάκια «καταλαμβάνουν» τα στρώματα γιόγκα: Η μοναδική εμπειρία του Kitty Yoga
09:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Μεταθανάτιες οι μαχαιριές στο σώμα της 45χρονης Σταυρούλας - Ανατροπή από την ιατροδικαστική
08:56
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54
ΚΟΣΜΟΣ
«Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία από τον καύσωνα: Ιστορικές θερμοκρασίες και έκτακτα μέτρα
08:44
CULTURE