Πέθανε η σύντροφος του Doctor Who
Η Deborah Watling, η τηλεοπτική σύντροφος του δεύτερου Doctor Who, της πλέον επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς επιστημονικής φαντασίας του BBC πέθανε σε ηλικία 69 ετών μετά από σύντομη μάχη με τον καρκίνο.
Η βρετανίδα ηθοποιός ήταν γνωστή για τον ρόλο της ως Victoria Waterfield που συνόδεψε τον δεύτερο Δόκτωρ της σειράς του BBC Patrick Troughton στις περιπέτειες του.
Η Watling ζούσε με τον σύζυγο της Steve Turner στο Thorpe-le-Soken. Διαγνώσθηκε με καρκίνο στον πνεύμονα μόλις έξι εβδομάδες πριν.
Η Watling ήταν από οικογένεια ηθοποιών. Ο πατέρας της Jack Watling ήταν star των 1940s και η μητέρα της Patricia Hicks πέρασε μπροστά από τους προβολείς.
Γεννημένη στο Loughton στις 2 Ιανουαρίου του 1948 ήταν ένα παιδί θαύμα με την πρώτη της εμφάνιση στον κινηματογράφο "Αόρατο Άνθρωπο" σε ηλικία 9 ετών.
Το 1967 ήταν χρονιά ορόσημο για την Watling καθώς εμφανίστηκε στο πλάι του Doctor Who.

Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00