Η επανάσταση είναι στη μικρή οθόνη και το Netflix δείχνει τη δύναμη του streaming στη βιομηχανία της διασκέδασης τρέχοντας σε μια κούρσα συνδρομητών. Το δίκτυο ανακοίνωσε ότι οι συνδρομητές του Netflix έχουν φτάσει τα 117,6 εκατομμύρια ήδη από στην αρχή του 2018.

Η εξέλιξη αυτή, που ξεπέρασε τις προσδοκίες των επενδυτών, ώθησε για πρώτη φορά τη χρηματιστηριακή αξία του Netflix στη Γουόλ Στριτ πάνω από τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 η εταιρεία "έκλεισε" δύο εκατομμύρια περισσότερους συνδρομητές σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις, τριπλασιάζοντας τα κέρδη της.

Το Netflix έχει πλέον εισχωρήσει σε πάνω από τα μισά αμερικανικά νοικοκυριά με ευρυζωνική σύνδεση και "χτίζει" ολοένα μεγαλύτερη πελατειακή βάση σε 190 χώρες, επενδύοντας δισεκατομμύρια δολάρια στην παραγωγή νέων ταινιών και σειρών.

Στο τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2017 το Netflix κέρδισε σχεδόν δύο εκατομμύρια νέους συνδρομητές στις ΗΠΑ και άλλα 6,4 εκατομμύρια στον υπόλοιπο κόσμο.

Το κόστος της συνέπειας

"Το Netflix ρίχνει όλο και περισσότερα χρήματα για τη δημιουργία περιεχομένου και αυτό μεταφράζεται άμεσα σε περισσότερους συνδρομητές. Βλέπει μια τεράστια ευκαιρία και κινείται όσο γρήγορα μπορεί, για να την εκμεταλλευθεί" δήλωσε ο αναλυτής Ρίτσαρντ Γκρίνφιλντ της BTIG, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.

This office has one chair.

A post shared by House of Cards (@houseofcards) on

H εταιρία προτίμησε να χρεωθεί ζημιά 39 εκατ. δολαρίων, όταν σταμάτησε τη συνεργασία της με τον ηθοποιό Κέβιν Σπέισι, μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε σε βάρος του. Το Netflix σταμάτησε προσωρινά την παραγωγή της σειράς "House of Cards" για να "διαγράψει" το ρόλο του Σπέισι, ενώ αποφάσισε επίσης να μην κυκλοφορήσει την έτοιμη ταινία "Γκορ", όπου πρωταγωνιστούσε ο τελευταίος ως Γκορ Βιντάλ.

Η άνοδος του Netflix υπήρξε εντυπωσιακή, καθώς από μία εταιρία που διακινούσε βιντεοκασέτες DVD μέσω ταχυδρομείου, εξελίχθηκε σε κολοσσό παραγωγής ταινιών και σειρών, που διανέμονται online σε συνδρομητές. Το Netflix απλώνει τα δίχτυα του ως άλλος Devilman Crybaby. 

Ανταγωνιστές με δυνάμεις

dad's back. #MyNextGuest

A post shared by Netflix US (@netflix) on

Το 2018 σχεδιάζει να επενδύσει έως 8 δισεκατομμύρια δολάρια σε παραγωγές, έχοντας να αντιμετωπίσει ανταγωνιστές όπως η Walt Disney με τη Hulu και η Amazon.

Πέρυσι τον Οκτώβριο το Netflix αύξησε τις τιμές στις περισσότερες συνδρομές του για να μπορέσει να χρηματοδοτήσει τις μεγάλες επενδύσεις του. Τα έσοδά του στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 έφθασαν τα 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι επενδυτές δείχνουν εμπιστοσύνη ότι η εταιρεία θα μεγαλώσει κι άλλο, γι' αυτό η μετοχή της κινείται ανοδικά.

Ο πόλεμος ξεκινάει με τη Disney να θέλει να κάνει την υπηρεσία Hulu επόμενο Netflix και η Amazon ανταγωνίζεται με παραγωγές που τη δικαιώνουν. Το ΗΒΟ παραμένει ωστόσο νικητής των εντυπώσεων στις προτιμήσεις των SAG Awards. "Streaming screaming η κατάσταση" σχολιάζουν στο Twitter.

Διαβάστε επίσης