ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Habemus Papam! Η Rihanna έγινε Πάπας στη Νέα Υόρκη για τη μόδα

Η Rihanna έγινε ένας Πάπας, τουλάχιστον για μια βραδιά εμβληματική για την κοσμική Νέα Υόρκη. Το Met Gala έχει κατακλύσει τα ειδησεογραφικά sites με τις αιρετικές δημιουργίες αλλά και τη θεματική του καθώς φέτος, για το Metropolitan Μuseum της Νέας Υόρκης η Άννα Γουίντουρ πάντρεψε τον καθολικισμό με τη μόδα.

Μίτρα, φωτοστέφανα, φτερά αγγέλων και σταυροί ήταν τα αξεσουάρ που φόρεσαν πολλές από τις μεγαλύτερες διασημότητες των ημερών μας θέλοντας να συνδυάσουν σύμβολα της Καθολικής Εκκλησίας και τον κόσμο της φαντασίας για το γκαλά του Μητροπολιτικού Μουσείου Τέχνης (Met), ένα ετήσιο κοσμικό γεγονός στη Νέα Υόρκη.

Οι πολλαπλές αναφορές στη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία έμοιαζαν σαν ένα νεύμα στη νέα έκθεση του Costume Institute, παραρτήματος του Met στη Νέα Υόρκη που είναι αφιερωμένο στη μόδα, η οποία παραλληλίζει τον Καθολικισμό με την υψηλή ραπτική.

Για τη χρηματοδότηση της έκθεσης και την ύπαρξη του ίδιου του Costume Institute, η ιέρεια της μόδας 'Αννα Γουίντουρ οργανώνει κάθε χρόνο το γκαλά του Met που ανταγωνίζεται σε λάμψη τη βραδιά των 'Οσκαρ για τον τίτλο της κοσμικής εκδήλωσης της χρονιάς στις ΗΠΑ.

Η διευθύντρια του περιοδικού Vogue καταφέρνει πάντα να προσελκύει τις πιο προβεβλημένες προσωπικότητες από τον κόσμο του θεάματος, της τέχνης, των επιχειρήσεων για το δείπνο αυτό στο οποίο η είσοδος στοιχίζει 30.000 δολάρια.

Φέτος οικοδέσποινες της βραδιάς ήταν η 'Αννα Γουίντουρ, η δικηγόρος Αμάλ Κλούνεϊ, σύζυγος του Τζορτζ Κλούνεϊ, η σχεδιάστρια μόδας Ντονατέλα Βερσάτσε και η τραγουδίστρια Ριάνα.

Η Ριάνα έκλεψε τις εντυπώσεις, όπως και η τραγουδίστρια της ραπ Cardi B, της οποίας το φόρεμα με το πολύ μεγάλο ντεκολτέ θύμιζε αυτό της τραγουδίστριας από τα Μπαρμπέιντος, στα χρώματα και στα κεντημένα στολίδια με τα πετράδια.

Στο πλευρό του Τζέρεμι Σκοτ, που σχεδίασε το φόρεμα με τη μακριά ουρά για τον οίκο Moschino, η έγκυος Cardi B ανέβηκε τα σκαλοπάτια του Met και αντί της μίτρας, αυτή επέλεξε την κορώνα που συμβολίζει το φωτοστέφανο, σε μια άλλη αναφορά στον Καθολικισμό. Στον αντίποδα, η Γκρέτα Γκέργουικ με το αυστηρό μαύρο μακρύ φόρεμα με την φαρδιά φούστα και τα λευκά μανίκια, χωρίς κοσμήματα, θύμιζε καλόγρια.

Όπως η Μπιγιονσέ που ήταν έγκυος και είχε τολμήσει να φορέσει φωτοστέφανο παραπέμποντας στην Παναγία κατά τη διάρκεια της βραδιάς των βραβείων Grammy 2017, πολλές προτίμησαν στη χθεσινοβραδινή εκδήλωση αυτό το αξεσουάρ, από την ηθοποιό Μπλέικ Λάιβλι έως την τραγουδίστρια Σολάνζ και τη Μαντόνα.

Όπως το 2015 και το 2017, η Ριάνα εμφανίστηκε με πολύ κοντό φόρεμα, με ασορτί μίντι μαντό και μίτρα, όλα κεντημένα με εκατοντάδες πέρλες και μαύρα πετράδια.

Φόρεμα και μαντό φέρουν την υπογραφή του οίκου Margiela, κλείνοντας έτσι τον κύκλο για τον σχεδιαστή Τζον Γκαλιάνο, του οποίου αρκετά μοντέλα από την περίοδο που ήταν στον οίκο Dior παρουσιάζονται στη νέα έκθεση: "Ουράνια Σώματα: Μόδα και Καθολική Φαντασία", που ανοίγει την Πέμπτη για το κοινό.

'Αλλο κεντρικό στολίδι της βραδιάς, με τα φτερά που φορούσε η Κέιτι Πέρι και η Λάνα ντελ Ρέι, ήταν οι σταυροί, που κοσμούσαν από το χρυσαφένιο φόρεμα της Κιμ Καρντάσιαν έως το άμφιο του πρωταγωνιστή της ταινίας "Μαύρος Πάνθηρας" Τσάντγουικ Μπόσμαν και την πιο λιτή περιβολή της 68χρονης 'Αννα Γουίντουρ.

Τα φλας των φωτογράφων δεν σταμάτησαν να αστράφτουν προσπαθώντας να απαθανατίσουν τις αφίξεις των αστέρων ή στιγμιότυπυπα με τους διάσημους συνδαιτυμόνες της βραδιάς.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης