Ο ακτιβιστής και ηθοποιός Τζορτζ Κλούνεϊ ενώνει τις δυνάμεις και την επιδραστικότητα του με την ψηφιακή πλατφόρμα συμφερόντων Google, το YouTube για να διεκδικήσουν από κοινού την online τηλεθέαση των streaming κολοσσών.

Διαβάστε επίσης

Ο Κλούνεϊ και η Κίρστεν Ντανστ θα συνεργαστούν σε μια νέα σειρά για το YouTube με εκείνον να υπογράφει την παραγωγή και τη Ντανστ σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

Πρόκειται για μια μαύρη κωμωδία, το κάθε επεισόδιο της οποίας θα έχει διάρκεια μίας ώρας, ενώ ο τίτλος της θα είναι "On Becoming A God In Central Florida". Η σειρά θα ολοκληρωθεί σε δέκα επεισόδια.

Η διάσημη πλατφόρμα βίντεο αποφάσισε να συνεργαστεί με δύο μεγάλα ονόματα του Χόλιγουντ καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός στην αγορά του online streaming με πρωταγωνιστές όπως οι Netflix, Amazon, Hulu και Apple.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Deadline, η σειρά θα διαδραματίζεται στις αρχές της δεκαετίας του '90 στο Ορλάντο και θα ξεκινήσει να προβάλλεται τον ερχόμενο χρόνο.

Cobra Kai: ένα μεγάλο χτύπημα κάτω από τη ζώνη

 

Το YouTube Premium, o διάδοχος του YouTube Red, κατάφερε να μονοπωλήσει φέτος το ενδιαφέρον με τη σειρά που κέρδισε τηλεθέαση και εντυπώσεις, Cobra Kai που συνεχίζει τη μυθολογία του Karate Kid των παιδικών μας χρόνων.

Τριάντα τέσσερα χρόνια μετά το πρώτο Karate Kid, ο Ραλφ Μάτσιο και ο Μπίλι Ζάμπκα βρέθηκαν ξανά αντίπαλοι για τη διαδικτυακή τηλεοπτική σειρά του YouΤube.

Οι μεσήλικοι πλέον ήρωες κατάφεραν να κερδίσουν μια νέα γενιά τηλεθεατών με το Cobra Kai που αποδείχθηκε ο ιδανικός φόρος τιμής στον Μίστερ Μιγιάγκι και κέρδισε στα σημεία με τη δύναμη του γερανού.

 


Διαβάστε επίσης

«Εκκαθάριση» στο YouTube: Κατέβηκαν εκατομμύρια βίντεο, κανάλια και σχόλια

Ντέμι Λοβάτο: Η πιο δημοφιλής τραγουδίστρια στον κόσμο και οι «δαίμονες» των ναρκωτικών

Τι αναζήτησαν περισσότερο οι Έλληνες στο Google το 2018;

Το Κογκρέσο «στρίμωξε» την Google