ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Netflix: Με διαφημίσεις και φτηνότερο κόστος στα τέλη του 2022

Netflix: Με διαφημίσεις και φτηνότερο κόστος στα τέλη του 2022
AP Photo

Oι προβλέψεις έλεγαν ότι το Netflix θα χάσει πάνω από 2 εκατομμύρια συνδρομητές ως το τέλος του δεύτερου τετράμηνου το 2022. Ο διαδικτυακός κολοσσός ανακοίνωσε τα κέρδη του 2ου τετράμηνου και η απώλεια συνδρομητών αποδείχτηκε μικρότερη των αναμενόμενων.

Σύμφωνα με την αναφορά, το Netflix έχασε 970.000 συνδρομητές το δεύτερο τετράμηνο, αρκετά περισσότερους από του 200.000 του πρώτου, αλλά πολύ λιγότερους από εκείνους που αναμένονταν.

Για να αντιμετωπίσει τις απώλειες, το Netflix θα κυκλοφορήσει ένα πακέτο φθηνότερης συνδρομής στα τέλη του 2022 με διαφημίσεις, το οποίο θα κοστίζει στην Αμερική 9.99 δολάρια το μήνα, με την εταιρεία να αναφέρει ότι σχεδιάζει να το «ξεκινήσει σε μερικές αγορές όπου οι διαφημιστικές δαπάνες είναι σημαντικές».

Επίσης αναφέρει ως αίτια της μείωσης των συνδρομητών του τόσο τον αυξημένο ανταγωνισμό όσο και την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης.

Σύμφωνα με το Netflix από τα 222 εκατομμύρια νοικοκυριά που πληρώνουν για την συνδρομή, 100 εκατομμύρια κάνουν κοινή χρήση κωδικού από τα οποία η διαδικτυακή πλατφόρμα προσπαθεί να κερδίσει χρήματα απαγορεύοντας όλο αυτό σταδιακά σε διάφορες χώρες πιστεύοντας πως έτσι θα ανακτήσει χαμένους συνδρομητές.

Ετσι το Netflix θα ξεκινήσει στις αρχές του 2023 και μια υπηρεσία «προσθήκης σπιτιού» η οποία θα κοστίζει περίπου 3 δολάρια το μήνα ανά σπίτι, όσο κοστίζει και μια βασική συνδρομή. Ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί εάν αυτό θα ξεκινήσει σταδιακά σε κάποιες αγορές ή παντού.