Πόσα χρήματα ξοδεύουν οι gamers σε βιντεοπαιχνίδια, σύμφωνα με νέα έρευνα
Ο μέσος Βορειοαμερικανός gamer ξοδεύει 329 δολάρια ετησίως σε βιντεοπαιχνίδια, ενώ ο μέσος Δυτικοευρωπαίος 170 δολάρια
rc.xyz NFT gallery / UnsplashΜια νέα έκθεση των εταιρειών Newzoo και της Tebex αποκαλύπτει πόσα χρήματα ξοδεύει κατά μέσο όρο ένας gamer για το χόμπι του, με εκείνους στη Βόρεια Αμερική να ξοδεύουν με διαφορά τα περισσότερα χρήματα σε video games.
Η έκθεση αναλύει τη συμπεριφορά των gamers και τις τάσεις πληρωμών, ορίζοντας ως gamer οποιονδήποτε έχει παίξει σε PC, κονσόλα ή smartphone τους τελευταίους έξι μήνες. Σύμφωνα με τα στοιχεία της, υπάρχουν 930 εκατομμύρια παίκτες PC, 653 εκατομμύρια παίκτες κονσόλας και 2,9 δισεκατομμύρια παίκτες smartphone που είναι ενεργοί σήμερα. Το 53% αυτών προέρχεται από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, το 13% από την Ευρώπη και το 7% από τη Βόρεια Αμερική, αναφέρει το NME.

Σε παιχνίδια σκοποβολής όπως το «Call of Duty: Black Ops 6» ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα οι gamers από τη Βόρεια Αμερική
ActivisionΩστόσο, οι gamers της Βόρειας Αμερικής είναι υπεύθυνοι για το 28% των συνολικών εσόδων από video games παγκοσμίως, ξοδεύοντας 52,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, ενώ η Ευρώπη ακολουθεί με 18%. «Τα έσοδα περιλαμβάνουν τις καταναλωτικές δαπάνες για παιχνίδια: φυσικά και ψηφιακά αντίγραφα πλήρων παιχνιδιών, δαπάνες εντός παιχνιδιών και υπηρεσίες συνδρομής, όπως το Xbox Game Pass», εξηγεί η έκθεση.
Ο μέσος παίκτης στη Βόρεια Αμερική ξοδεύει 329 δολάρια ετησίως, ο μέσος Δυτικοευρωπαίος 170 δολάρια ενώ ο μέσος Ανατολικοευρωπαίος μόνο 50 δολάρια.
Το είδος παιχνιδιών με τις υψηλότερες εισπράξεις σε όλο τον κόσμο είναι τα παιχνίδια ρόλων (RPG). Οι Βορειοαμερικανοί ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα σε παιχνίδια σκοποβολής (shooters), όπως το «Call Of Duty», ενώ οι Ευρωπαίοι είναι παθιασμένοι με τα αθλητικά παιχνίδια.
Πού ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα
Οι πιο δημοφιλείς λόγοι για να ξοδέψει ένας gamer χρήματα σε παιχνίδια είναι οι εξής:
Ευρώπη
- Πώληση/ειδική προσφορά/καλή τιμή (28%)
- «Ξεκλείδωμα» επιπλέον/αποκλειστικού περιεχομένου (27%)
- Παιχνίδι με φίλους ή οικογένεια (23%)
- Ταχύτερη/ευκολότερη πρόοδος στο παιχνίδι (21%)
- Εξάλειψη διαφημίσεων από τα παιχνίδια (21%)
Βόρεια Αμερική
- «Ξεκλείδωμα» επιπλέον/αποκλειστικού περιεχομένου (34%)
- Παιχνίδι με φίλους ή οικογένεια (30%)
- Εξατομίκευση χαρακτήρων ή αντικειμένων που έχουν δημιουργήσει στο παιχνίδι (29%)
- Ταχύτερη/ευκολότερη πρόοδος στο παιχνίδι (28%)
- Πώληση/ειδική προσφορά/καλή τιμή (27%)
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
YouTuber προκαλεί ηλεκτροσόκ στον εαυτό του για να γίνει καλύτερος σε video game
Έλληνες δημιουργοί video games: Πείσμα και φαντασία κόντρα στην έλλειψη στήριξης και πόρων
Video Game Hall of Fame: Τα τέσσερα παιχνίδια που επιλέχθηκαν για το 2025
13 θετικοί και αρνητικοί τρόποι με τους οποίους τα video games επηρεάζουν την ψυχική υγεία
Επίδομα θέρμανσης: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων
06:00
Συντάξεις κύριες και επικουρικές Ιανουαρίου: Πότε θα καταβληθούν
05:00
Στα 18,5 λεπτά ανά kWh η μέση τιμή σε πράσινα τιμολόγια τον Δεκέμβριο - Δείτε τις τιμές των παρόχων
04:00
IRIS: Υποχρεωτικό για όλες τις επιχειρήσεις - Διευκρινίσεις για τα όρια συναλλαγών
03:00