ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

«Τhe Island»: η Ρόδος μια αρένα επιβίωσης για 20 ναυαγούς στο νέο reality αδρεναλίνης

«Τhe Island»: η Ρόδος μια αρένα επιβίωσης για 20 ναυαγούς στο νέο reality αδρεναλίνης

H Ρόδος ένα πεδίο δράσης καθώς είναι όλα έτοιμα για τα γυρίσματα του παιχνιδιού επιβίωσης "The Island" που θα διεξαχθεί από τις 13 έως 23 Οκτωβρίου 2016.

Συνολικά 20 παίκτες (12 άνδρες και 8 γυναίκες) από το Βέλγιο, την Ολλανδία, τη Γερμανία, την Αυστρία και την Αγγλία θα ζήσουν ίσως την μεγαλύτερη περιπέτεια της ζωής τους ως σύγχρονοι ναυαγοί στο νησάκι Αλιμιά που βρίσκεται ανάμεσα στη Ρόδο και την Χάλκη.

Το καινοτόμο τουριστικό προϊόν, το οποίο λανσάρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το εξειδικευμένο τουριστικό πρακτορείο "Beyond Borders" με έδρα το Βέλγιο, έχει την υποστήριξη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του γραφείου Κάτω Χωρών του ΕΟΤ και τα μέλη της παραγωγής έχουν εγκατασταθεί στο νησί Χάλκης (όπου υπάγεται διοικητικά η Αλιμιά) επιβλέποντας τις τελευταίες λεπτομέρειες για την έναρξη του παιχνιδιού.

Δέκα μέρες περιπέτειας

Από τις 13 έως και τις 23 Οκτωβρίου οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να περνούν διάφορες δοκιμασίες επιβίωσης, όπως π.χ. να φτιάξουν καταφύγιο, να βρουν τροφή κλπ, για να συγκεντρώσουν πόντους ή να κερδίσουν κάποια από τα μικρά έπαθλα του παιχνιδιού, όπως μία διανυκτέρευση σε κάποιο άνετο κατάλυμα σε διπλανό νησί ή φρέσκο φαγητό.

Ο διαγωνιζόμενος που θα έχει συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους μετά από δέκα ημέρες, θα κερδίσει το μεγάλο έπαθλο.Τέλος, πριν από την έναρξη αλλά και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού θα υπάρχει μεγάλη δημοσιότητα, τόσο στο Βέλγιο όσο και στην Ολλανδία, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ειδικής ιστοσελίδας του "Beyond Borders" και των ΜΜΕ.

alimia Participants

Το "Beyond Borders" ανέφερε ήδη από τον Ιανουάριο ότι "ίσως να πρόκειται για την αρχή μιας μακροχρόνιας συνεργασίας με τον Δήμο Χάλκης".

Ο επικεφαλής της ομάδας παραγωγής Joris Meermans μαζί με την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Μαριέττα Παπαβασιλείου συνάντησαν στη Ρόδο ομάδα Βέλγων δημοσιογράφων οι οποίοι βρίσκονταν σε ταξίδι εξοικείωσης, που οργανώθηκε από το γραφείο του ΕΟΤ Κάτω - Χωρών με την υποστήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του δήμου Ρόδου.

Οι δημοσιογράφοι που συνοδεύονταν από τη διευθύντρια του γραφείου του ΕΟΤ Ελένη Σκαρβέλλη και εκπροσωπούν μεγάλα έντυπα του Βελγίου, όπως τα "Sud Presse", "Plus Magazine", "Travel Express", "Travel Magazine", "De Zondag", "Nieuwsblad", "Femmes d' Aujourd' hui" είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον κ. Meermans για την κεντρική ιδέα και τους στόχους του παιχνιδιού και ζήτησαν να μάθουν από την κ. Παπαβασιλείου λεπτομέρειες για τον προορισμό που θα φιλοξενήσει το παιχνίδι.

alimia5

"Μόλις πρωτοεπισκεφθήκαμε την Αλιμιά μαζί με την αντιπεριφερειάρχη κ. Παπαβασιλείου ήταν ξεκάθαρο για εμάς ότι το νησί είναι ακριβώς αυτό που ψάχνουμε. Είμαστε πραγματικά πεπεισμένοι ότι αυτό το παιχνίδι μπορεί να γίνει ένα ετήσιο γεγονός εάν λάβει μεγαλύτερη προβολή" ανέφερε χαρακτηριστικά.

"Πέρα από την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχουμε λανσάρει μια διεθνή ιστοσελίδα στην αγγλική γλώσσα. Θέλουμε να επικοινωνήσουμε αυτή την προσπάθεια όχι μόνο στο Βέλγιο και την Ολλανδία, αλλά και για την ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά. Κάναμε ένα μικρό βήμα φέτος... υπάρχουν παίκτες από την Αυστρία, τη Γερμανία, την Αγγλία πέρα από αυτούς που είναι από το Βέλγιο και την Ολλανδία. Μας εξέπληξε το γεγονός ότι δεν ήταν λίγοι οι ενδιαφερόμενοι από ξένες χώρες, παρόλο που το ταξιδιωτικό μας γραφείο εδρεύει στο Βέλγιο. Μετά βεβαιότητας μπορούμε να πούμε λοιπόν ότι μόλις η εκδήλωση πάρει μεγαλύτερη δημοσιότητα, θα ενισχυθεί το ενδιαφέρον ακόμη περισσότερο. Αυτή η δημοσιότητα προφανώς θα έχει θετικά αποτελέσματα και για την ευρύτερη περιοχή που φιλοξενεί το παιχνίδι" κατέληξε.

Ένα "reality" για να προσελκύσει τουρίστες

alimia2

Από την πλευρά της η κ. Παπαβασιλείου δήλωσε ότι αποτελεί στόχο για την Περιφέρεια η αναζήτηση και προσέλκυση νέων τουριστικών προϊόντων και η εκμετάλλευση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού που προσφέρουν οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου.

"Όλα τα νησιά της Περιφέρειάς μας από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο έχουν πολλές δυνατότητες οι οποίες δεν πρέπει να μείνουν ανεκμετάλλευτες. Αποτελεί στόχο μας η αναζήτηση και εισαγωγή καινοτόμων τουριστικών προϊόντων και η ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, που μπορούν να δώσουν πνοή ακόμη και σε ένα ακατοίκητο νησί όπως είναι η Αλιμιά και προφανώς στην ευρύτερη περιοχή. Πιστεύουμε στο συγκεκριμένο τουριστικό προϊόν και είμαστε βέβαιοι ότι η προσπάθεια αυτή θα ευοδωθεί" καταλήγει.

Το "παιχνίδι" είναι στην ουσία του ένας εξαιρετικά ευφάνταστος τρόπος για να προσελκύσει τουρίστες που αγαπάνε και επενδύουν σε εμπειρίες ζωής με concept. Κάτι που από πολλούς ορίζεται ως η τάση του τουρισμού σήμερα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ