ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

«Με στραγγάλισε το σουτιέν μου». Η Κάρι Φίσερ είχε γράψει τον επικήδειο της

Twitter/Rolling Stone

Την Κάρι Φίσερ οι περισσότεροι τη γνώρισαν ως πριγκίπισσα Λέια Οργκάνα στον Πόλεμο των Άστρων –και εκεί έμειναν. Όμως η ευφυέστατη γαλαζοαίματη του Χόλιγουντ ήταν τόσα πολλά περισσότερα. Κάτι που αποδεικνύεται από την ορμητικότητα των συλλυπητηρίων που κατακλύζουν τα κοινωνικά δίκτυα και τα media από εχθές, όταν η Φίσερ σταμάτησε να είναι μια θνητή και επέστρεψε στα Άστρα. Εκεί δηλαδή που τριγυρνούσε από μικρή.

Κόρη δύο ονομάτων που είχαν ήδη γράψει τη δική τους ιστορία στη βιομηχανία του θεάματος (ο πατέρας της Έντι Φίσερ ήταν τραγουδιστής, η μητέρα της, Ντέμπι Ρέινολντς είναι μια από τις μεγάλες, παλιές σταρ του Χόλιγουντ) η Φίσερ δεν βρέθηκε κατά τύχη στις audition του Τζορτζ Λούκας για να ερμηνεύσει με πείσμα και τσαμπουκά την πριγκίπισσα που έσωσε τα αγόρια.

Με το ρόλο της που ενσάρκωσε μικρή, σχεδόν στα 20 της, η Φίσερ έκανε κάτι που μέχρι τότε δεν είχε συμβεί ξανά.

Έφερε στο κινηματογραφικό genre της διαστημικής όπερας τη γυναίκα σε πρώτο πλάνο, χωρίς να είναι απλά διακοσμητικό στοιχείο αλλά ουσιαστικά εκείνη που όρισε και έσωσε τη μοίρα των συμπολεμιστών της. Ήταν η ηρωίδα και ως τέτοια καθιέρωσε και τη γυναίκα πολεμιστή σε ένα ανδροκρατούμενο μέχρι τότε είδος.

Βέβαια η Φίσερ δεν είχε ανάγκη κανέναν Τζορτζ Λούκας για να την φέρει μπροστά σε μάχες αστρικών διαστάσεων.

“Όταν μου είπαν να πρωταγωνιστήσω σε έναν Πόλεμο Των Άστρων νόμιζα ότι αναφέρονταν στους γονείς μου” έλεγε με το καυστικό, σκωπτικό, σαρκαστικό χιούμορ που κουβαλούσε πάντα μαζί της.

Η Φίσερ ήταν πορφυρογέννητη

Είχε τα πάντα, δόξα, πλούτη, προτού καν αποφασίσει να ασχοληθεί με τη βιομηχανία του θεάματος αλλά αυτό ακριβώς την τσάκιζε. Γιατί η Φίσερ δεν ήξερε πώς να αποκτήσεις κάτι, οπότε όλα της έμοιασαν ανώφελα.

Ειλικρινής στην πάλη της με τη διπολική διαταραχή με την οποία διαγνώστηκε στα 24 της και την αποδέχθηκε στα 28 της, η Φίσερ ήταν ηθοποιός, φρόντιζε να βελτιώσει ταινίες με συμβουλές και παρεμβάσεις της στα σενάρια μεγάλων κινηματογραφικών επιτυχιών, έγραφε βιβλία, μίλησε για την ψυχική ασθένεια που την έκανε πιο ευαίσθητη αλλά και πιο δυνατή, πιο σκληρή και πιο μαλθακή, πιο θνητή από πριγκίπισσα.

Θιασώτης του αυτοσαρκασμού, η ευφυέστατη (αρκεί μία οποιαδήποτε συνέντευξη της για το επιβεβαιώσεις) Φίσερ συχνά έριχνε φως στις πιο σκοτεινές πτυχές της ζωής της. Φίλη των ναρκωτικών και του αλκοόλ πριν μείνει για πάντα καθαρή, η Φίσερ διατηρούσε έναν από τους πιο αστείους λογαριασμούς στο Twitter σχολιάζοντας πολλά (ως πολιτικοποιημένη ακτιβίστρια) και έδινε συμβουλές ζωής μέσα από την ιστοσελίδα της The Guardian.

“Πείτε μου την ιστορία σας και θα σας πω τη δική μου” έγραφε στη στήλη της στην βρετανική εφημερίδα η Φίσερ και έδωσε συμβουλές ουσίας.

“Δεν είναι ανάγκη να σου αρέσει ό,τι κάνεις, πρέπει απλά να το κάνεις. Να αποδεχτείς την πραγματικότητα σου και να κάνεις όλα όσα πρέπει για να βελτιώσεις τη ζωή σου. Το ξέρω είναι δύσκολο αλλά είναι υπέροχο να αποδέχεσαι ό,τι σου συμβαίνει χωρίς να πρέπει απαραίτητα να σου αρέσει” έλεγε σε έναν διπολικό αναγνώστη που ζήτησε τη συμβουλή της. Είχε δίκιο.

Σε άλλη απάντηση της σε αναγνώστρια που δεν ήξερε πώς να διαχειριστεί το γάμο της έχοντας ανακαλύψει ότι ο άντρας της είχε διπλή ζωή, πληρώνοντας για σεξ με πόρνες ανάμεσα σε άλλα, η Φίσερ έγραψε:

“Είστε μαζί πάρα πολλά χρόνια. Νομίζω ότι αξίζει να σώσεις αυτό το γάμο. Συγχώρεσε τον. Είναι θαυμαστό να συγχωρούμε. Και πάρα πολύ δύσκολο. Όμως οι σχέσεις είναι δύσκολες. Τι θα σου αφήσει η πικρία και η άρνηση παρά ένα τοξικό τέλος; Αν φύγεις, τι θα κερδίσεις;”

Η Φίσερ είναι αστέρι

Τα τρία βιβλία της ήταν ο πραγματικός, κωμικοτραγικός, εαυτός της. Σε ένα από αυτά, το αυτοβιογραφικό βιβλίο της με τίτλο Wishful Drinking, που κυκλοφόρησε το 2008, η ηθοποιός αφηγείται έναν διάλογο που είχε με τον δημιουργό του franchise, Τζορτζ Λούκας. Αφορούσε το σουτιέν της.

“Θυμάστε το λευκό φόρεμα που φορούσα σε όλη τη διάρκεια της ταινίας; Ο Τζορτζ με πλησίασε την πρώτη μέρα των γυρισμάτων, κοίταξε το φόρεμα και μου είπε: 'Δεν μπορείς να φοράς σουτιέν κάτω από αυτό το φόρεμα'”, διηγείται η Φίσερ, η οποία φυσικά ρώτησε τον σκηνοθέτη γιατί δεν μπορούσε να φορέσει σουτιέν.

“Γιατί δεν υπάρχουν εσώρουχα στο διάστημα”, της απάντησε με μία σιγουριά που, όπως γράφει η ηθοποιός, έμοιαζε “σαν να είχε πάει στο διάστημα και έριξε μια ματιά και δεν υπήρχαν πουθενά σουτιέν ή κιλότες”.

Στη συνέχεια ο Τζορτζ Λούκας της εξήγησε για ποιο λόγο ήταν απόλυτα βέβαιος για την απουσία εσωρούχων στο διάστημα.

“Πηγαίνεις στο διάστημα και δεν έχεις πια βάρος. Μετά το σώμα σου διαστέλλεται, αλλά το σουτιέν σου δεν διαστέλλεται, οπότε στραγγαλίζεσαι από τα ίδια σου τα εσώρουχα” της είπε. “Νομίζω ότι αυτή θα ήταν ένας απίθανος επικήδειος λόγος. Αυτό θέλω να λέτε. Όπως κι αν φύγω. Θέλω να λέτε ότι πνίγηκα στο φεγγαρόφως, στραγγαλισμένη από τον ίδιο μου το στηθόδεσμο”.

Σπάζοντας ταμπού, υπερασπιζόμενη την αλήθεια και με αιώνιο πλέον φωτόσπαθο το χιούμορ της, η Κάρι Φίσερ επέστρεψε από εκεί που είχε έρθει. Προφανώς η δύναμη είναι αδιαπραγμάτευτα για πάντα δική της και μαζί της.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης