Το “The Gourmand” είναι ένα περιοδικό που καταπιάνεται με τη φωτογράφιση φαγητών σε έντυπη αλλά και σε ψηφιακή μορφή. Το πρώτο του τεύχος κυκλοφόρησε έξι χρόνια πριν, όταν η φωτογράφιση τροφίμων δεν ήταν ακόμη «μόδα» εν αντιθέσει με σήμερα που υπάρχουν χιλιάδες ιστοσελίδες, προφίλ στο Instagram και μπλογκς που ασχολούνται με αυτό.

Κατά καιρούς, έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές καλλιτεχνικές προσεγγίσεις του φαγητού. Ιδιαίτερη φωτογραφική παρουσίαση, η μίξη με τη μόδα, τη μουσική, το σχέδιο.

170602114752 the gourmand 6 exlarge 169

Πλέον, το ενδιαφέρον για το τί τρώμε αυξάνεται όλο και περισσότερο με αποτέλεσμα να αυξάνεται και η φωτογράφιση τροφίμων. Στο διαδίκτυο, χιλιάδες χρήστες δημοσιεύουν τα γεύματά τους ή τη διαδικασία δημιουργίας τους. Και όχι με πρόχειρες φωτογραφίες ή βίντεο.

Filipino Philly Cheesesteak! Yes this was just as delicious as it looks and sounds! From @2ndcitynyc You can always see more on #InstagramStories @jeremyjacobowitz and TheBrunchBoys.com #Brunchboys

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Brunch Boys-NYC Food Lifestyle (@brunchboys) στις

Δεξιοτέχνες της φωτογράφισης τροφίμων

Το περιοδικό Fool των Lotta και Per-Anders Jorgensen, μέσα από τις σελίδες του, παρουσιάζει την κουλτούρα των Σκανδιναβικών χωρών και πώς αυτή έχει επηρεάσει τις κουζίνες του κόσμου.

Uni and edamame #Hachi #Singapore

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Fool Magazine ✈️☕️ (@foolmagazine) στις

Ο 96χρονος Αμερικανός ζωγράφος Wayne Thiebaud μέσα από τα έργα του προσεγγίζει το φαγητό κάπως ...διαφορετικά.

thiebaud girl with ice cream cone 2

Ενδιαφέρουσα είναι επίσης η αρκετά ιδιαίτερη προσέγγιση της Laura Letinsky, η οποία επιλέγει να προβάλλει τα τρόφιμα σε μία πιο ακατάστατη εικόνα.

 

Από την άλλη, ο Olaf Breuning δημιουργεί «πρόσωπα» από διάφορα φαγητά στο Instagram.

mrs hesaidishouldtakethefootout

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Olaf Breuning (@olafbreuning) στις

Όλο αυτό αντιπροσωπεύει το εύρος και το βάθος που μπορεί να επιτευχθεί όταν ευφάνταστα μυαλά αφήνονται ελεύθερα να εξερευνήσουν το βασικό -περίεργο, υπέροχο, εκπληκτικό, άσχημο- θέμα του φαγητού.

This is the only tried and true way to extend the weekend. Follow @boozeclues for more. : @flybyeats /: @chefpointcafe

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @thrillist στις

Με στοιχεία από: A feast for the eyes: Online and in print, food photography enters a golden age

Διαβάστε επίσης