ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Στο πάνθεον των επιτυχιών το Despacito, κινδυνεύει από την επάνοδο της Taylor Swift

Στο πάνθεον των επιτυχιών το Despacito, κινδυνεύει από την επάνοδο της Taylor Swift
Twitter: Music and Stars

Το απόλυτο hit του καλοκαιριού το «Despacito» μπήκε στο πάνθεον των μουσικών επιτυχιών παραμένοντας για δεκαέξι συνεχείς εβδομάδες στην κορυφή του αμερικανικού chart. Το συγκεκριμένο κομμάτι σε ρυθμό reggaeton είναι Νο 1 στο "Billboard Hot 100", στην αμερικανική κατάταξη των περισσότερων πωλήσεων, σύμφωνα με τη Nielsen Music.

Η επίδοση αυτή είναι αξιοσημείωτη καθώς το despacito δεν είναι στα αγγλικά. Τελευταία φορά που ισπανικό τραγούδι πέτυχε κάτι ανάλογο ήταν η κυκλοφορία του «Macarena» το 1996.

Η πρωτότυπη εκδοχή του "Despacito", με τον πορτορικανό ράπερ Ντάντι Γιάνκι που εμφανίζεται επίσης στο remix με τον Μπίμπερ, έχει ήδη καταρρίψει το ρεκόρ του βιντεοκλίπ με τις περισσότερες θεάσεις στο YouTube, συγκεκριμένα περισσότερες από 3,4 δισεκατομμύρια θεάσεις από τον Ιανουάριο που κυκλοφόρησε.

Το "Despacito", κομμάτι σε ρυθμό reggaeton του πορτορικανού τραγουδιστή Λουίς Φόνσι στη remix εκδοχή του με τον Τζάστιν Μπίμπερ, αγγίζει έτσι τον αριθμό των εβδομάδων (από Παρασκευή έως Πέμπτη), όπου το κομμάτι "One sweet day" της Μαράια Κάρεϊ και του συγκροτήματος Boyz II Men είχε κυριαρχήσει στην ίδια κατηγορία το 1995 και το 1996.

Ρεκόρ ωστόσο έχει καταγράψει και η πρωτότυπη εκδοχή του "Despacito", με τον πορτορικανό ράπερ Ντάντι Γιάνκι που εμφανίζεται επίσης στο remix με τον Μπίμπερ, καθώς είναι το βιντεοκλίπ με τις περισσότερες θεάσεις στο YouTube, συγκεκριμένα περισσότερες από 3,4 δισεκατομμύρια θεάσεις από τον Ιανουάριο που κυκλοφόρησε.

Ωστόσο, με την κυκλοφορία του νέου τραγουδιού της αμερικανίδας Taylor Swift, που κάθε της τραγούδι σημειώνει ρεκόρ, και εν αναμονή της κυκλοφορίας του νέου της άμπουμ της 10 Νοεμβρίου, το Despacito σίγουρα θα δυσκολευτεί να παραμείνει στην κορυφή τις προσεχείς εβδομάδες.

Ειδικότερα, το τραγούδι της με τίτλο «Look What You Made Me Do», πρώτο κομμάτι του νέου της άλμπουμ ήδη από την πρώτη ημέρα που κυκλοφόρησε σημειώνει ρεκόρ καθώς ακούστηκε περισσότερες από 8 εκατομμύρια φορές στο Spotify, τον κολοσσό μουσικής streaming, τον οποίο η Σουίφτ είχε επί μακρόν μποϊκοτάρει σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον τρόπο αμοιβής των καλλιτεχνών που ακολουθεί η πλατφόρμα αυτή.

https://youtu.be/3tmd-ClpJxA

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ