ΚΟΣΜΟΣ

Οι ΗΠΑ κάνουν εντατικά μαθήματα ...κινεζικού πολιτισμού για χάρη των τουριστών

Οι ΗΠΑ κάνουν εντατικά μαθήματα ...κινεζικού πολιτισμού για χάρη των τουριστών
REUTERS

Μαθήματα κινεζικού πολιτισμού παίρνει η τουριστική βιομηχανία της Ουάσινγκτον προκειμένου να εξυπηρετήσει τον ραγδαία αναπτυσσόμενο αριθμό των Κινέζων τουριστών.

«Θέλουμε να κάνουμε σαφές ότι σε όλους τους Κινέζους επισκέπτες προσφέρεται μία κούπα ζεστό τσάι κατά την άφιξή τους και ότι το πρωινό περιλαμβάνει πόριτζ από ρύζι» δήλωσε ο Ντέιβιντ Μπέρναρντ το ξενοδοχείο του οποίου σερβίρει κινεζικό μενού.

«Ένας Κινέζος πελάτης μας είπε ότι αυτό είναι πολύ κινεζικό και ήδη το έχουμε εφαρμόσει» πρόσθεσε ο Μπέρναρντ, Γενικός Διευθυντής του ξενοδοχείου «Four Seasons».

Το τσάι, το ρύζι και τα κινέζικα μενού είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά που προστέθηκαν στο ξενοδοχείο για να ευχαριστήσουν τους Κινέζους επισκέπτες, οι αφίξεις των οποίων σημείωσαν αύξηση με το «αστρονομικό» ποσοστό του 59% από το 2015 στο 2016, σύμφωνα με τον Μπέρναρντ.

Όλος ο τομέας των υπηρεσιών στην αμερικανική πρωτεύουσα, όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, μουσεία και ταξιδιωτικά γραφεία διαπιστώνουν καθημερινά την άνθηση της κινεζικής τουριστικής βιομηχανίας, ενώ πολλοί κάνουν εντατικά μαθήματα στον κινεζικό πολιτισμό καθώς επιδιώκουν να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες τους, προκειμένου να εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους κινέζους επισκέπτες.

Ο Destination DC, ένας οργανισμός που προωθεί τον τουρισμό στην πρωτεύουσα των ΗΠΑ, Ουάσινγκτον, ανακοίνωσε ότι οι αφίξεις των Κινέζων τουριστών έχουν διπλασιαστεί τα τελευταία τρία χρόνια και ξεπέρασαν εκείνες των Βρετανών.

«Κάθε χρόνο τουλάχιστον 304.000 Κινέζοι τουρίστες επισκέπτονται την Ουάσινγκτον κα φυσικά ο αριθμός αυτός αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο» δήλωσε η Τερέζα Μπελπούλσι, αντιπρόεδρος τουριστικού γραφείου.

Η Ουάσιγκτον με τα ευρωπαϊκού τύπου κτίρια και τις γύρω περιοχές μεγάλου ενδιαφέροντος, προσελκύει τουλάχιστον 2 εκατ. ξένους τουρίστες ετησίως, εκ των οποίων το 15% είναι Κινέζοι.

Προκειμένου όμως να κατανοήσει καλύτερα η αμερικανική τουριστική βιομηχανία τον κινεζικό πολιτισμό, η υπηρεσία Destination DC ξεκίνησε το 2016 την πρωτοβουλία «Welcome China» η οποία προσέφερε εκπαιδευτικά προγράμματα για το πώς θα απευθύνονται σε Κινέζους τουρίστες.

«Φτιάξαμε μία λίστα με πέντε έως 10 πράγματα που πρέπει να κάνει κάθε επιχείρηση όπως π.χ. να τυπώσει φυλλάδια στα Μανδαρίνικα και να δημιουργήσει έναν ιστότοπο στα Μανδαρίνικα» λέει η Μπελπούλσι.

Μεταξύ των οργανισμών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι το Διεθνές Μουσείο Κατασκοπείας στην Τσάιναταουν, το οποίο παρουσιάζει μία μοναδική συλλογή αντικειμένων που σχετίζονται με την κατασκοπεία, όπως τα γυαλιστερά σπορ αυτοκίνητα που εμφανίζονται στις ταινίες του Τζέιμς Μποντ.

Προκειμένου να ανταποκριθεί στην εισροή των Κινέζων τουριστών, η διεύθυνση του Μουσείου τύπωσε τουριστικούς οδηγούς στα κινεζικά προκειμένου οι επισκέπτες να κατανοήσουν τις ιστορίες και τις συλλογές που εκτίθενται στο Μουσείο.

«Αρχικά κάναμε μερικές διαδρομές μέσα στο Μουσείο για να βεβαιωθούμε ότι γνωρίζουμε τι ενθουσιάζει τους Κινέζους τουρίστες, τι «μιλάει» σε αυτούς. Και διαπιστώσαμε ότι αυτό που τους ενδιαφέρει πολύ, σε σύγκριση με άλλους τουρίστες, είναι οι αλληλοεπιδραστικές μας εκθέσεις. Οι Κινέζοι αρέσκονται να μπαίνουν στον ρόλο του κατασκόπου με τα διάφορα αντικείμενα που εκτίθενται στο Μουσείο» λέει η Αλίσα Μπραν, υπάλληλος του Μουσείου.

Δράττοντας την ευκαιρία, η Μπελπούλσι είπε ότι ο οργανισμός Destination DC σχεδιάζει να διοργανώσει μία Κινεζική Πρωτοχρονιά στη Ουάσινγκτον το 2019.

Δηλώνει μάλιστα πεπεισμένη ότι ο αυξανόμενος αριθμός των Κινέζων τουριστών όχι μόνο θα μεταφέρει στη Κίνα εικόνες των Ηνωμένων Πολιτειών, αλλά θα βοηθήσει και τους Αμερικανούς να κατανοήσουν την Κίνα.

«Ο τουρισμός είναι σαν μια γέφυρα, κάθε φορά που συναντάς ανθρώπους από μακρινούς τόπους εξάπτεται η περιέργειά σου για αυτούς τους τόπους και ίσως σχεδιάσεις να τους επισκεφθείς», λέει η Μπελπούλσι.

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ





ΔΗΜΟΦΙΛΗ