Η Εθνική Οδός είχε τη δική της ιστορία
Η Εθνική Οδός Αθηνών – Λαμίας μεγάλωσε και πλέον έχει ονομαστεί αυτοκινητόδρομος Πατρών - Aθηνών - Θεσσαλονίκης - Ευζώνων ή, χάριν συντομίας, «ΠΑΘΕ».
Είναι από τους πρώτους αυτοκινητόδρομους που κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα. Σύμφωνα με το ΤΕΕ ο σχεδιασμός τόσο της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας όσο και της Αθηνών Πατρών της έγινε από το 1955 – 1975. Η χάραξή τους ακολούθησε την ιστορική διαδρομή των υπαρχουσών από την αρχαιότητα οδών. Σταδιακά αναβαθμίστηκαν με διαπλάτυνση και μετονομάστηκαν σε νέες Ε.Ο. (Ν.Ε.Ο.) Από Αθήνα προς Πάτρα και Θεσσαλονίκη. Η Εθνική Οδός εγκαινιάσθηκε στις 29 Αυγούστου 1962 από τον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή. Τα εγκαίνια τα οποία έγιναν στη διασταύρωση της με την οδό Νέας Φιλαδελφείας - Τατοϊου. Τέσσερις μέρες μετά το Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 1962 ξεκίνησε και η λειτουργία διοδίων στους σταθμούς διοδίων Τραγάνας και Σχηματαρίου.
Βίντεο από τη ληστεία ΙΧ στην Πέτρου Ράλλη - Σε 12 δευτερόλεπτα το διέρρηξαν, σε 2,5 λεπτά έφυγαν
10:41
Απολογείται ο 30χρονος που συνελήφθη ως συνεργός στο διπλό φονικό στη Φοινικούντα
10:30
Ουκρανική επίθεση σε εξέδρα πετρελαίου και πολεμικό πλοίο της Ρωσίας (vid)
10:19
Η «ληστεία» του Πούτιν, το ευρωπαϊκό ρίσκο και οι εσωτερικές ρωγμές
10:10