Η Εθνική Οδός είχε τη δική της ιστορία
Η Εθνική Οδός Αθηνών – Λαμίας μεγάλωσε και πλέον έχει ονομαστεί αυτοκινητόδρομος Πατρών - Aθηνών - Θεσσαλονίκης - Ευζώνων ή, χάριν συντομίας, «ΠΑΘΕ».
Είναι από τους πρώτους αυτοκινητόδρομους που κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα. Σύμφωνα με το ΤΕΕ ο σχεδιασμός τόσο της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας όσο και της Αθηνών Πατρών της έγινε από το 1955 – 1975. Η χάραξή τους ακολούθησε την ιστορική διαδρομή των υπαρχουσών από την αρχαιότητα οδών. Σταδιακά αναβαθμίστηκαν με διαπλάτυνση και μετονομάστηκαν σε νέες Ε.Ο. (Ν.Ε.Ο.) Από Αθήνα προς Πάτρα και Θεσσαλονίκη. Η Εθνική Οδός εγκαινιάσθηκε στις 29 Αυγούστου 1962 από τον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή. Τα εγκαίνια τα οποία έγιναν στη διασταύρωση της με την οδό Νέας Φιλαδελφείας - Τατοϊου. Τέσσερις μέρες μετά το Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 1962 ξεκίνησε και η λειτουργία διοδίων στους σταθμούς διοδίων Τραγάνας και Σχηματαρίου.
Χρίστος Δήμας: «Στα 2,5 εκατ. ευρώ την ημέρα το κόστος από το άνοιγμα των διοδίων από τους αγρότες»
11:50
Συντάξεις, άδεια μητρότητας, επιδόματα: Έρχεται εβδομάδα πληρωμών από ΔΥΠΑ και e-ΕΦΚΑ
11:41
Υπόθεση Έπσταιν: Στο φως χιλιάδες απόρρητα αρχεία - Τι αναφέρουν για Κλίντον, Τζάκσον και Τζάγκερ
11:30
Τροχαίο στην Κρήτη: IX εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε τοίχο - Νεκρός ο οδηγός (pics)
11:21