Το Τσερνόμπιλ αποκτά «πράσινο διάδρομο» για τους τουρίστες
Ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, με διάταγμα που υπέγραψε, ήρε ορισμένες από τις απαγορεύσεις, που αφορούσαν τις επισκέψεις τουριστών στη ζώνη ασφαλείας γύρω από τον πυρηνικό σταθμό του Τσερνόμπιλ μετά την πυρηνική καταστροφή της 26ης Απριλίου 1986, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας «πράσινος διάδρομος» για τους τουρίστες.
«Πρέπει να δείξουμε το Τσερνόμπιλ στον κόσμο Στους επιστήμονες, στους οικολόγους , στους ιστορικούς στους τουρίστες. Δυστυχώς η νεκρή ζώνη μέχρι σήμερα είναι σύμβολο της διαφθοράς- αστυνομικοί δωροδοκούνται από τους τουρίστες, παράνομα εξάγονται (από την περιοχή) μεταλλικά αντικείμενα και χρησιμοποιούνται οι φυσικοί πόροι», γράφει ο Ζελένσκι σε ανάρτησή του στο Twitter.
«Όλα αυτά θα σταματήσουν και η νεκρή ζώνη θα μετατραπεί σ' ένα σημείο ανάπτυξης της νέας Ουκρανίας», πρόσθεσε ο Ζελένσκι.
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 86 εκατομμύρια ευρώ
21:29
Βανς: Στις μέρες μας το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ «δεν θα απασχολούσε τα ΜΜΕ για πάνω από δώδεκα ώρες»
21:23