TECH

Στροφή στις online αγορές κάνουν οι Έλληνες

Στροφή στις online αγορές κάνουν οι Έλληνες
EPA/LARRY W. SMITH/ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πάνω από τους μισούς Έλληνες ηλικίας 18-44 ετών έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά στο Διαδίκτυο κατά τη διάρκεια του τελευταίου εξαμήνου, ενώ στις ίδιες ηλιακές κατηγορίες, το ποσοστό διείσδυσης του Internet πλησιάζει αρκετά το 100%.

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της έρευνας Web ID της Focus Bari, τα οποία αφορούν το διάστημα Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2017, το ποσοστό των Ελλήνων ηλικίας 13-74 ετών που πραγματοποίησε τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο ανέρχεται στο 41%. Όμως, το ποσοστό αυτό αυξάνεται στις νεαρότερες ηλικίες καθώς φθάνει στο 59% στην κατηγορία 18-24 ετών, στο 57% σε εκείνη των 25-24 ετών και στο 54% σε εκείνη των 35-44 ετών.

Όσον αφορά στο ποσοστό διείσδυσης του Διαδικτύου ανέρχεται σε συνολικό επίπεδο στο 82% με το 71% να δηλώνει ότι «σερφάρει» σε καθημερινή βάση. Τα ποσοστά αυτά πάντως στις μικρότερες ηλικιακές κατηγορίες είναι πολύ υψηλότερα, καθώς η διείσδυση είναι καθολική στις ηλικίες 13-44 ετών, φθάνοντας στο 100% σε εκείνη των 13-18 ετών, στο 99% στην ομάδα 18-24 ετών, στο 98% σε εκείνη των 25-34 ετών και στο 94% στην ομάδα 35-44 ετών!

Ο μέσος όρος όσον αφορά στο χρόνο χρήσης φθάνει στις 3 ώρες (176 λεπτά), εκ των οποίων πάνω από μία ώρα αφορά τη σύνδεση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το 23% των χρηστών. Σημειωτέον πως στα social media δηλώνει παρών το 50% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου, ποσοστό που φθάνει στο 84% στην κατηγορία 18-24 ετών.

Η διείσδυση των smartphones είναι στο 74% με το 70% να δηλώνει ότι έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο από το κινητό του. Μάλιστα, το 24% δηλώνει ότι «σερφάρει» στο Διαδίκτυο για πάνω από 1 ώρα ημερησίως από το smartphone του.

Πρόσβαση στο Διαδίκτυο έχουν το 67% των ελληνικών νοικοκυριών, ενώ ο αριθμό των νοικοκυριών με συνδρομητική τηλεόραση φθάνει στις 941 χιλιάδες.

Το 76% των παιδιών ηλικίας 5-12 ετών έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο με πιο δημοφιλή συσκευή πρόσβασης το tablet (31%), αν και στις μεγαλύτερες ηλικίες (10-12 ετών) το smartphone είναι πιο δημοφιλές (41%).

Αξιοσημείωτο ακόμη ότι 1 στα 5 παιδιά (20%) ηλικίας 6-12 ετών έχει κινητό τηλέφωνο, καθώς το ποσοστό στα παιδιά 10-12 ετών ανέρχεται στο 39%.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ