Το «i-ξενοδοχείο» του αύριο… σήμερα

Μπορεί η πόρτα, οι κουρτίνες, ο φωτισμός και ο κλιματισμός στο δωμάτιο να ανοίγουν από το κινητό τηλέφωνο ενός χρήστη, τα μικρόβια της τουαλέτας να καταπολεμούνται από ένα «touchless» καζανάκι και η ντουζιέρα να μετατρέπεται σε hi-tech spa για εξατομικευμένο μασάζ;

Διαβάστε επίσης

Απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα δίνουν οι νέες τεχνολογίες των «έξυπνων» ξενοδοχείων και εστιατορίων του μέλλοντος, τις οποίες θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά οι επισκέπτες της έκθεσης HORECA στο Metropolitan Expo.

Ο έλεγχος στα χέρια του φιλοξενούμενου

Οι χώροι φιλοξενίας εξοπλίζονται με αυτοματισμούς που δίνουν τον έλεγχο των δωματίων στο… smartphone του χρήστη, ενώ το μπάνιο θα διαθέτει εφαρμογές που ανεβάζουν ακόμα υψηλότερα τα στάνταρ υγιεινής και ασφάλειας. Την ίδια στιγμή, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της παραγγελιοληψίας διευκολύνει την εξυπηρέτηση των πελατών με λίγα μόλις «κλικ» και οι υπερσύγχρονες συνδεδεμένες συσκευές κουζίνας απλοποιούν τη διαδικασία προετοιμασίας των γευμάτων, χαρίζοντας στους επισκέπτες άνετη και μοντέρνα διαμονή υψηλών προδιαγραφών.

Οι τεχνολογίες αυτές είναι ορισμένες μόνο από εκείνες που υπόσχονται να αλλάξουν άρδην τις υπηρεσίες των ξενοδοχείων και των επιχειρήσεων εστίασης στο άμεσο μέλλον, αναβαθμίζοντας την εμπειρία των φιλοξενούμενων με υπερσύγχρονα πλέον μέσα και υπηρεσίες. Πέντε, μάλιστα, από αυτές τις καινοτόμες λύσεις θα παρουσιάσει και η εταιρεία Κωτσόβολος στη μεγαλύτερη έκθεση της Ελλάδας για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των ξενοδοχείων και των μονάδων μαζικής εστίασης, στα περίπτερα B12 και C13 που θα φιλοξενηθούν στα 50.000 τ.μ. του Metropolitan Expo.

2

«Έξυπνα» δωμάτια

Σύμφωνα με αυτές, το δωμάτιο του μέλλοντος θα περιλαμβάνει συστήματα αυτοματισμών δωματίου, τα οποία θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πελατών, παρέχοντάς τους πλήθος δυνατοτήτων, όπως ο έλεγχος όλου του δωματίου από το smartphone ή το tablet. Παράλληλα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες φιλοξενίας μέσα από προηγμένα τηλεπικοινωνιακά συστήματα τα οποία θα προσφέρουν προσωποποιημένες υπηρεσίες με βάση το προφίλ κάθε πελάτη.

«Ευφυή» μπάνια

Το μπάνιο του μέλλοντος θα διαθέτει εφαρμογές και τεχνολογίες -μεταξύ των οποίων προηγμένοι αισθητήρες πίεσης / θερμοκρασίας νερού για μεγαλύτερη πρακτικότητα και οικονομία και αυτοκαθαριζόμενες τουαλέτες με δυνατότητα πλύσης -υγιεινής- οι οποίες θα παρέχουν στους πελάτες υψηλή εργονομία και λειτουργικότητα και υψηλά στάνταρ υγιεινής και ασφάλειας.

3

Hi-tech εστίαση

Η κουζίνα του μέλλοντος θα είναι ιδανική ακόμα και για Villas, καθώς οι υπερσύγχρονες συνδεδεμένες συσκευές κουζίνας θα απλοποιούν τη διαδικασία προετοιμασίας των ημερήσιων γευμάτων ή ροφημάτων, χαρίζοντας στους επισκέπτες μια ακόμα πιο άνετη, μοντέρνα και deluxe διαμονή. Επιπλέον, οι φιλοξενούμενοι στο μέλλον θα χρησιμοποιούν ψηφιακές οθόνες στο lobby του εστιατορίου, από όπου θα μπορούν να παραγγείλουν μόνοι τους, να πληρώσουν με την πιστωτική τους κάρτα και να παραλαμβάνουν την παραγγελία τους, εύκολα και γρήγορα.

Με την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου συστήματος αυτόματων παραγγελιών θα επιτυγχάνεται απόλυτη παρακολούθηση της κίνησης προϊόντων, από την παραγωγή μέχρι την ανάλωση σε κάθε μορφή. Παράλληλα, βελτιώνεται σε τεράστιο βαθμό η παραγωγικότητα του προσωπικού, καθώς μειώνεται ο χρόνος λήψης και εκτέλεσης της παραγγελίας, ενισχύεται η αποφυγή λαθών που μπορεί να γίνονται σε ώρες αιχμής και επιτυγχάνεται σημαντική μείωση των λειτουργικών εξόδων της επιχείρησης.

Μηχανοστάσια τεχνητής νοημοσύνης

Τέλος, το μηχανοστάσιο των ξενοδοχειακών μονάδων του μέλλοντος φροντίζει και την… τσέπη του ιδιοκτήτη, μέσω ολοκληρωμένων λύσεων αυτοματισμού που θα παρέχουν εύκολη και αξιόπιστη επιτήρηση πιθανών ειδοποιήσεων από δυσλειτουργίες και θα ενημερώνουν για την έγκαιρη πρόληψη βλαβών του μηχανοστασίου σε πραγματικό χρόνο. Με αυτόν το τρόπο εξασφαλίζεται όχι μόνο η απρόσκοπτη λειτουργία των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων και η σημαντική εξοικονόμηση πόρων και ενέργειας, αλλά και το χαμηλότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα της επιχείρησης.

4

Περισσότερες από 250.000 επιχειρήσεις

Μέχρι σήμερα, πάνω από 250.000 επιχειρήσεις έχουν εμπιστευτεί τις «έξυπνες» Business λύσεις της εταιρείας Κωτσόβολος. Ανάμεσά τους βρίσκονται κορυφαία ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων, καθώς και εκατοντάδες ακόμη καταλύματα σε κάθε «γωνιά» της νησιωτικής Ελλάδας. Το γεγονός ότι η εταιρεία κάνει ευκολότερη τη χρηματοδότηση των ξενοδοχείων, με το Πλάνο δόσεων Κωτσόβολος για επιχειρήσεις για αγορές από 10€/μήνα, αλλά και με ειδικές συμβουλές για τα προγράμματα ΕΣΠΑ, έχει παίξει καθοριστικό ρόλο και στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα της Φιλοξενίας και του Τουρισμού.

Παράλληλα, η Κωτσόβολος διαθέτει ένα σύγχρονο σύνολο υποδομών, το οποίο βρίσκεται στη διάθεση των Β2Β πελατών, με τα συνεχώς αναπτυσσόμενα δίκτυα των Βusiness Centers σε Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο, Κόρινθο, Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Καλαμάτα, Αθήνα και Πειραιά να είναι εξοπλισμένα με επαγγελματικά είδη και στελεχωμένα με εξειδικευμένους πωλητές στις επαγγελματικές λύσεις.

Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!

Διαβάστε επίσης

Χρονιά του ΑΙ το 2019 και για τη Microsoft Hellas

Περιπλοκές με την αξιολόγηση και κατάταξη των τουριστικών καταλυμάτων

Η Bosch Ελλάδας σε σταθερά ανοδική τροχιά ανάπτυξης

Η Σοφία το ρομπότ απέκτησε.... μικρή αδελφή