Cadreon: το νέο Programmmatic Unit της IPG Mediabrands

Η IPG Mediabrands λανσάρει στην Ελλάδα την Cadreon, την Ad Tech εταιρεία του δικτύου.

Η Cadreon είναι υπεύθυνη για το programmatic trading και την ανάπτυξη πρωτοποριακών λύσεων στο χώρο του Advertising Technology.

Δραστηριοποιείται παγκοσμίως σε 68 χώρες, με στόχο να εξασφαλίζει διευρυμένες και υψηλής απόδοσης programmatic λύσεις για branding και performance καμπάνιες.

Στην Ελλάδα η IPG Mediabrands δημιούργησε ένα εξειδικευμένο business unit, με την τεχνολογική υποστήριξη της Cadreon EMEA, το οποίο θα καλύψει τις ανάγκες των εταιρειών του ομίλου και των πελατών τους.

Head of Cadreon στην Ελλάδα έχει αναλάβει η Θωμαή Γκλάρου-Σταυροπούλου, ένα στέλεχος με εμπειρία και βαθιά τεχνογνωσία στο χώρο του Ad Tech & Programmatic trading.

Η Ντομινίκ Μίκαϊτς, COO της IPG Mediabrands, δήλωσε : «Είμαστε ενθουσιασμένοι που δραστηριοποιείται στη χώρα μας μια από τις ραγδαία αναπτυσσόμενες μονάδες του δικτύου μας. Η Cadreon Ελλάδας είναι μια επένδυση που κάνει ο όμιλός μας στο χώρο του programmatic trading και της διαχείρισης δεδομένων. H μοναδικότητα της πρότασης της Cadreon δεν έγκειται μόνο στην τεχνολογική της πρωτοπορία αλλά κυρίως στους εξειδικευμένους ανθρώπους της ομάδας που δημιουργήσαμε. H δυναμική της ομάδας, το όραμα του ομίλου αλλά και οι νέες ευκαιρίες που έχουμε να αξιοποιήσουμε την τεχνολογική μας υποδομή, είναι αυτά που θα προσφέρουν πρόσθετη αξία στους πελάτες μας».

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!