TECH

Οι στόχοι της Microsoft για το επίσημο λανσάρισμα των Surface υπολογιστών της

Αρκετά φιλόδοξους στόχους δείχνει να έχει θέση η Microsoft Ελλάδος όσον αφορά τις πωλήσεις της σειράς φορητών υπολογιστών Surface, η επίσημη διάθεση των οποίων στη χώρα μας ξεκινά στις 15 Νοεμβρίου.

Όπως ανέφεραν τα στελέχη της θυγατρικής του αμερικανικού κολοσσού κατά τη διάρκεια σχετικής διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, ο στόχος για το μερίδιο αγοράς είναι της τάξεως του 10% (επί του συνόλου της αγοράς προσωπικών υπολογιστών) μέσα στην επόμενη τριετία. Η Microsoft θα επιδιώξει να έχει ισχυρή παρουσία τόσο στην αγορά των καταναλωτών όσο και σε εκείνη των επιχειρήσεων, όπου εκτιμά ότι υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες, ιδίως στο κομμάτι των μεγάλων εταιρειών. Στα πλάνα είναι πάντως και η παρουσία στις προμήθειες υπολογιστών που θα κάνει το ελληνικό Δημόσιο, ενώ ενδιαφέρον υπάρχει και για το χώρο της εκπαίδευσης.

Μοντέλα της σειράς Surface, η οποία θεωρείται από τις κορυφαίες παγκοσμίως, διετίθεντο ήδη στην ελληνική αγορά καθώς αρκετές αλυσίδες είχαν προχωρήσει σε εισαγωγές από το εξωτερικό. Η διαφορά πλέον είναι πως θα υπάρχει επίσημος διανομέας (Logicom), οι τιμές θα είναι πολύ πιο κοντά σε εκείνες που συναντάμε στις ευρωπαϊκές αγορές και θα ισχύουν και εδώ οι επίσημες προσφορές της Microsoft.

Μία ακόμη βασική διαφορά είναι πως θα είναι διαθέσιμη όλη η γκάμα των μηχανημάτων της σειράς Surface, όπως και τα περιφερειακά που έχει δημιουργήσει η Microsoft για τη συγκεκριμένη σειρά.

Όσον αφορά στις αλυσίδες λιανικής με τις οποίες θα υπάρξει αρχικά συνεργασία περιλαμβάνονται σε αυτές τα δίκτυα καταστημάτων Γερμανός/Cosmote, Κωτσόβολος, Πλαίσιο, Public και Media Markt. Το δίκτυο θα επεκταθεί εφόσον άλλες αλυσίδες και δίκτυα καταστημάτων πληρούν τα κριτήρια που έχει θέσει η Microsoft.

Στον τομέα των επιχειρήσεων, το αρχικό δίκτυο των συνεργατών περιλαμβάνει εταιρείες όπως είναι οι Active, BlueStream, Cosmos, Infinitum, Κωτσόβολος, OfficeLine, ΟΤΕ, Πλαίσιο, και Space. Σημειωτέον πως στους εταιρικούς πελάτες θα είναι διαθέσιμα και μοντέλα, τα οποία δεν θα υπάρχουν στα καταστήματα λιανικής, καθώς καλύπτουν πιο εξειδικευμένες ανάγκες και απαιτήσεις. Το πλάνο, όπως αναφέρθηκε πάντως, είναι να υπάρχουν προϊόντα που θα καλύπτουν όλες τις κατηγορίες πελατών, είτε οικιακών είτε εταιρικών.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης