TECH

Τα πλάνα της realme για την ελληνική αγορά

Τα πλάνα της realme για την ελληνική αγορά

Η realme είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κατασκευαστές smartphones και ψηφιακών προϊόντων παγκοσμίως. Στην Ελλάδα μέσα σε ένα σχετικό μικρό χρονικό διάστημα περίπου 1,5 έτους έχει καταφέρει να κάνει αισθητή την παρουσία της αποσπώντας ένα μερίδιο αγοράς που εκτιμάται γύρω στο 4% - 5% όσον αφορά στα smartphones. Όμως, τα πλάνα της realme δείχνουν να είναι πολύ πιο φιλόδοξα.

«Στόχος μας είναι να φθάσουμε το μερίδιο μας στα smartphones στο 20% μέχρι το τέλος του 2022» αναφέρει ο Madhav Sheth., ένας από τους ανθρώπους που ίδρυσαν το 2018 της realme και κατέχει αυτή τη στιγμή τον τίτλο του αντιπροέδρου αλλά και του διευθύνοντος συμβούλου για τις περιοχές της Ινδίας, της Ευρώπης και της Αμερικής.

Ο κ. Sheth., ο οποίος βρέθηκε στην Ελλάδα πριν από λίγες μέρες προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω τις σχέσεις της realme με τους τοπικούς συνεργάτες, θεωρεί ότι ο στόχος αυτός είναι εφικτός, σπεύδοντας να προσθέσει ότι το πλάνο της realme είναι να διευρύνει σημαντικά το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων που θα διαθέτει στην ελληνική αγορά.

Σύμφωνα με τον κ. Sheth η Ελλάδα είναι μία από τις πιο σημαντικές αγορές για τη realme. «Θέλουμε να επενδύσουμε σε ανθρώπους όσον αφορά το τοπικό γραφείο καθώς επιδιώκουμε η Ελλάδα να αποτελέσει κόμβο για την παρουσία μας στα Βαλκάνια» αναφέρει ο αντιπρόεδρος της realme.

Η realme έχει ιδιαίτερα ισχυρή παρουσία στην Ινδία αλλά και στην Κίνα όπου διατηρεί σημαντικό κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού της και το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης. Επιπλέον, διατηρεί στενή συνεργασία με την Oppo, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ψηφιακών συσκευών παγκοσμίως, απ’ όπου άλλωστε προέρχονται και οι ιδρυτές της.

Όμως, όπως τονίζει ο κ. Sheth, η realme είναι ένας ανεξάρτητος κατασκευαστής που επιδιώκει να έχει παγκόσμια παρουσία και επεκτείνεται διαρκώς σε νέες αγορές με πιο πρόσφατη προσθήκη εκείνη της αμερικανικής ηπείρου. Σημειώνεται ότι η realme έχει πετύχει να είναι μέσα στους κορυφαίους κατασκευαστές στην τεράστια αγορά της Ινδίας, ενώ σταδιακά κερδίζει μερίδια και στις ευρωπαϊκές αγορές.

Βασικός στόχος της realme είναι να προσφέρει περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές. «Είναι κάτι που θέλουν οι καταναλωτές και είμαστε εδώ για να το κάνουμε» σημειώνει το υψηλόβαθμο στέλεχος της realme, η οποία έχει αρχίσει να παρουσιάζει μία όλο και πιο διευρυμένη γκάμα προϊόντων, τα οποία περιλαμβάνουν από «έξυπνα» ρολόγια και ακουστικά μέχρι φορητούς υπολογιστές και tablets.

Η στρατηγική της realme ονομάζεται 1+5+Τ όπου το «1» αντιστοιχεί στα smartphones που αποτελούν το κέντρο του ψηφιακού οικοσυστήματος που θέλει να δημιουργήσει η realme, το «5» αναφέρεται σε ισάριθμες κατηγορίες προϊόντων (ασύρματα ακουστικά, wearables, τηλεοράσεις, έξυπνα ηχεία και φορητούς υπολογιστές), ενώ το «Τ» αντιστοιχεί στο TechLife, όπως είναι η επωνυμία της πλατφόρμας λογισμικού με εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που έχει ξεκινήσει να αναπτύσσει η εταιρεία.

Σύμφωνα με τον κ. Sheth, στην ελληνική αγορά πρόκειται σταδιακά να δούμε πολύ περισσότερες κατηγορίες προϊόντων από τη realme, όπως, για παράδειγμα, τους φορητούς υπολογιστές. Μάλιστα, η τιμή των φορητών υπολογιστών αναμένεται να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, ενώ θα υπάρχουν αρκετές επιλογές όσον αφορά τα μοντέλα και τα χρώματα που θα είναι διαθέσιμα στο πλαίσιο της φιλοσοφίας της εταιρείας να δίνει πολλαπλές επιλογές στους καταναλωτές.

O κ. Sheth υποστηρίζει ότι η τεχνολογία πρέπει να είναι για όλους αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η realme επικεντρώνεται μόνο στο να διαθέτει προϊόντα με προσιτές τιμές σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.

«Ανάλογα με τις καινοτομίες που θα ενσωματώνουμε στα μοντέλα μας θα δούμε και αν θα πάμε και πιο ακριβά μοντέλα» επισημαίνει ο αντιπρόεδρος της realme αναφερόμενος στα smartphones, τη γκάμα των οποίων η εταιρεία ανανεώνει κάθε περίπου 6-8 μήνες. «Θέλουμε να κάνουμε προσιτή την τεχνολογία σε όλους τους ανθρώπους» τονίζει ο κ.Sheth αναφερόμενος στο στόχο που έχει θέσει η realme για το άμεσο μέλλον.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ