TECH

Γιατί η HP πουλούσε laptop με λιγότερο από δύο λίρες

Γιατί η HP πουλούσε laptop με λιγότερο από δύο λίρες
Βρετανοί είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν φορητό υπολογιστή ξοδεύοντας μόλις 1,58 λίρες (φωτογραφία αρχείου) EPA/DPA/ JOERG CARSTENSEN

Ένα λάθος στην επίσημη ιστοσελίδα της Hewlet-Packart, έκανε ένα απίστευτο «δώρο» στους πελάτες της, αφού είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές ξοδεύοντας λιγότερο από δύο λίρες Αγγλίας.

Συγκεκριμένα, ένα μοντέλο φορητού υπολογιστή της HP που κανονικά στοιχίζει 2.378 λίρες (περίπου 2.800 ευρώ) στην ιστοσελίδα φαινόταν ότι κόστιζε 1,58 λίρες (1,89 ευρώ) με τις παραγγελίες να πέφτουν «βροχή» μόλις έγινε αντιληπτή η απίστευτη «προσφορά».

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, σύμφωνα με το BBC, πολλοί Βρετανοί εκμεταλλεύθηκαν το σφάλμα στην ιστοσελίδα της εταιρείας και παρήγγειλαν φορητούς υπολογιστές, ενώ μοιράστηκαν και τη... χαρά τους για τη συγκεκριμένη αγορά στα social media.

Η χαρά πάντως δεν κράτησε για πολύ, καθώς το σφάλμα έγινε γρήγορα αντιληπτό από την εταιρεία, που έθεσε εκτός λειτουργίας την ιστοσελίδα της, μέχρι να επιλυθεί το ζήτημα, ζητώντας παράλληλα δημόσια συγγνώμη από τους πελάτες της, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. «Ειλικρινά ζητούμε συγνώμη από τους πελάτες μας για την όποια ταλαιπωρία δημιουργήθηκε», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, ενώ έκανε γνωστό πως πρόκειται να ακυρώσει τις παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν τις εσφαλμένες τιμές.

«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι εξαιτίας ενός σφάλματος, ορισμένα προϊόντα είχαν τιμολογηθεί λάθος στη βρετανική μας ιστοσελίδα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Το θέμα έχει πλέον επιλυθεί και οι συγκεκριμένες παραγγελίες έχουν ακυρωθεί», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, διαβεβαιώνοντας παράλληλα τους πελάτες που έκαναν τις «εσφαλμένες» παραγγελίες ότι θα πάρουν τα χρήματά τους πίσω.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον οργανισμό δικαιωμάτων των καταναλωτών Citizen Advice, οι εταιρείες έχουν το δικαίωμα να ακυρώσουν μια παραγγελία που έχει πραγματοποιηθεί μέσω internet εάν έχει γίνει κάποιο «γνήσιο και ειλικρινές λάθος από την πλευρά τους και το έχει παρατηρήσει ο καταναλωτής».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ