H Apple θα ασχοληθεί και με τη θεραπεία του διαβήτη
Η γνωστή εταιρία Apple αποφάσισε να ασχοληθεί και με τη θεραπεία του διαβήτη. Αυτή η κίνηση αποτελούσε επιθυμία και του Στιβ Τζομπς. Μια ομάδα μηχανικών βιοϊατρικής έχει προσληφθεί από την εταιρία προκειμένου να αναπτύξει αισθητήρες που θα βοηθούν στη θεραπεία του διαβήτη, σύμφωνα με πληροφορίες του δικτύου CNBC που επικαλείται το πρακτορείο Ρόιτερς.
Η Apple αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα, το οποίο φέρει τη μυστική ομάδα μηχανικών να εγκαθίσταται σε μια εξίσου μυστική τοποθεσία στο Πάλο 'Αλτο της Καλιφόρνια, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Αν όντως οι πληροφορίες έχουν βάση, η Apple έρχεται να προστεθεί σε ένα ολοένα διευρυνόμενο κατάλογο εταιρειών τεχνολογίας που έλκονται από το πεδίο της υγείας και των φαρμάκων, καθώς οι τεχνολογικές εξελίξεις υπόσχονται λύσεις σε διάφορες χρόνιες παθήσεις.
Δεν περιλαμβάνονται «τέλη διέλευσης» στις μελλοντικές ρυθμίσεις για τα Στενά του Ορμούζ λέει το Ομάν
15:21
Έρχεται το νέο Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων - Τι φέρνει το «ΜΙΔΑ»
15:11
Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πλήθος οπαδών του Μουντιάλ στο Μεξικό - Τουλάχιστον 17 τραυματίες
15:09
Χωρίς τις αισθήσεις του απεγκλωβίστηκε οδηγός φορτηγού μετά από τροχαίο στον Έβρο
15:05