VODAFONETV ΠΑΙΔΙΚΑ

Paw Patrol: Η παιδική σειρά-φαινόμενο με τους εκατομμύρια μικρούς θαυμαστές

Paw Patrol: Η παιδική σειρά-φαινόμενο με τους εκατομμύρια μικρούς θαυμαστές

Αποτελεί μία από τις πλέον δημοφιλείς παιδικές σειρές στον κόσμο, αφού μέσα σε λίγα μόνο χρόνια, κατάφερε να «ταξιδέψει» από τον Καναδά -όπου «γεννήθηκε»- σε κάθε γωνιά του πλανήτη, αποκτώντας εκατομμύρια μικρούς θαυμαστές.

Ο λόγος για το «Paw Patrol», τη σειρά-φαινόμενο του Nickelodeon, του αμερικανικού τηλεοπτικού καναλιού που από το 1997 δημιουργεί και προβάλλει ψυχαγωγικά και εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά και εφήβους- η οποία το τελευταίο διάστημα βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων.

Το πώς μία σειρά με πρωταγωνιστές έξι μικρά κουτάβια και ένα αγόρι -που προσπαθούν να προστατεύσουν τη μικρή κοινότητα στην οποία ζουν- κατάφερε να ξεχωρίσει και να θεωρείται σήμερα μία από τις πιο σύγχρονες παιδικές σειρές, δεν προκαλεί έκπληξη. Το γιατί, όμως, το «Paw Patrol» πήρε τη μορφή φαινομένου, έχει σίγουρα ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Για πολλούς, το βασικό συστατικό για την επιτυχία του «Paw Patrol» έγκειται στο έντονο τεχνολογικό στοιχείο που υπάρχει σε κάθε επεισόδιο της σειράς, η οποία στη χώρα μας προβάλλεται από το Vodafone TV δωρεάν & On Demand. Τώρα όμως οι συνδρομητές του έχουν σε αποκλειστικότητα επιπλέον και την υπηρεσία Nick+.

Αυτό σημαίνει πως εν έτει 2019, τα παιδιά μπορούν να παρακολουθήσουν όλα τα επεισόδια των αγαπημένων τους σειρών του Nickelodeon όσες φορές θέλουν, όποτε θέλουν (και φυσικά, όποτε το επιτρέπουν οι γονείς), από οποιαδήποτε συσκευή χωρίς διακοπή ανάμεσα στα επιδόδεια. Μπορούν ακόμη και να κατεβάσουν τα αγαπημένα τους επεισόδια και να τα απολαύσουν όπου κι αν βρίσκονται, ακόμη και χωρίς σύνδεση στο Ίντερνετ! Πρόκειται σίγουρα για μία επιλογή που ήρθε να αλλάξει τα δεδομένα στον τρόπο που παρακολουθούμε και απολαμβάνουμε το τηλεοπτικό περιεχόμενο -και όχι μόνο.

Η νέα τεχνολογία στα χέρια των... ηρωικών κουταβιών

Και αυτό διότι τόσο τα ηρωικά κουτάβια που πρωταγωνιστούν σε αυτή, όσο και ο επικεφαλής του ομολογουμένως χαριτωμένου αυτού γκρουπ -ο 10χρονος Ράιντερ- χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες με τον πλέον ευφάνταστο τρόπο, προκειμένου να φέρνουν εις πέρας κάθε αποστολή διάσωσης. Από σπιτάκια για σκύλους που μετατρέπονται σε εντυπωσιακά οχήματα, τα οποία είναι «εφοδιασμένα» με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, μέχρι gadgets που θα ζήλευαν οι απανταχού tech lovers. Η χρήση της τεχνολογίας -για καλό σκοπό- αποτελεί χαρακτηριστικό της σειράς.

puppies

Το μήνυμα περί ομαδικότητας και η αξία του σήμερα

Η αλήθεια είναι, ωστόσο, ότι η χρήση των νέων τεχνολογιών από τους πρωταγωνιστές δεν είναι το μοναδικό -και σίγουρα το πιο σημαντικό- στοιχείο που εξηγεί την επιτυχία της σειράς. Γιατί στην πραγματικότητα, το «Paw Patrol» αποτελεί μία τηλεοπτική παραγωγή για παιδιά, η οποία καταφέρνει να στείλει στους μικρούς της αποδέκτες τα κατάλληλα μηνύματα. Και αυτά δεν είναι άλλα από την αξία και τη σημασία της ευγένειας, της καλής συμπεριφοράς και της ομαδικότητας. Σε κάθε επεισόδιο, η ομάδα ενώνει της δυνάμεις της και μέσα από την αποτελεσματική συνεργασία και την ομαδική σκέψη, εκπληρώνει κάθε της στόχο. Και όταν ο στόχος αυτός αφορά στο κοινό καλό και την ανιδιοτελή προφορά, τότε το συνολικό μήνυμα της σειράς δεν μπορεί να μην «αγγίξει» μικρούς και μεγάλους.

Μεταξύ, άλλων, όμως, διαθέτει τους κατάλληλους πρωταγωνιστές: Μία ομάδα κουταβιών. Πράγματι, τα παιδιά δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη σειρά -η οποία απευθύνεται τόσο σε αγόρια όσο και σε κορίτσια- ήδη από την ηλικία των τριών ετών και σύμφωνα με σχετικά δημοσιεύματα, το φαινόμενο αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι οι δημιουργοί του «Paw Patrol» επίλεξαν το πλέον αγαπημένο κατοικίδιο των ανθρώπων ως βασικό πρωταγωνιστή του. Τα παιδιά έλκονται από τα ζώα και δη τους σκύλους, με τους οποίους αισθάνονται σημαντική οικειότητα λόγω της συχνής -και σε κάποιες περιπτώσεις καθημερινής- επαφής μαζί τους.

puppies2

Πώς το On Demand κάνει τη διαφορά

Κάθε άλλο παρά τυχαία είναι, λοιπόν, η παγκόσμια επιτυχία του «Paw Patrol» το οποίο έχει καταφέρει να κερδίσει τους μικρούς τηλεθεατές και στην Ελλάδα μέσω του Vodafone TV, που προσφέρει την πιο σύγχρονη επιλογή της On Demand παρακολούθησης παιδικών σειρών, μεταγλωττισμένων στα ελληνικά.

Σε κάθε περίπτωση, με το περιεχόμενο του Nick+ να περιλαμβάνει περισσότερες από 400 ώρες και 800 επεισόδια παιδικής ψυχαγωγίας για ηλικίες από 0 έως 12 ετών -και μάλιστα, με Βox Sets, δηλαδή ολόκληρους κύκλους από δημοφιλείς παιδικές σειρές- δεν υπάρχει αμφιβολία πως παρέχει μία κορυφαία εμπειρία θέασης, ακόμη και για τα παιδιά.