Η Βουλή τιμά την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου
Η Βουλή των Ελλήνων τιμά την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, όπως έχει καθιερωθεί η 19η Μαΐου, φωταγωγώντας την πρόσοψη του κτηρίου της με συμβολικό λογότυπο-μήνυμα.
Η Βουλή των Ελλήνων τιμά την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, όπως έχει καθιερωθεί η 19η Μαΐου, φωταγωγώντας την πρόσοψη του κτηρίου της με συμβολικό λογότυπο-μήνυμα.
Με τη συμβολική αυτή πράξη το Ελληνικό Κοινοβούλιο δηλώνει την άσβεστη ιστορική μνήμη και το διαρκές αίτημα της ιστορικής αποκατάστασης για την εξόντωση των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου.
Η Βουλή των Ελλήνων, στις 24 Φεβρουαρίου 1994, αναγνώρισε επίσημα τη γενοκτονία των Ποντίων από το τουρκικό κράτος και ψήφισε ομόφωνα τον ορισμό της 19ης Μαΐου ως Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου με τον νόμο 2193/1994.
Στάχτη 28.000 στρέμματα στο Κολοράντο - Νεκροί στη «μάχη» με τις φωτιές τρεις πυροσβέστες
23:01
Νέο ρεκόρ ζέστης με 40,5 βαθμούς Κελσίου στην Πολωνία
22:50
Λουτράκι: Σκαλωσιά υποχώρησε και κατέρρευσε σε σταθμευμένο αυτοκίνητο
22:38
Συνελήφθη αξιωματικός για άσκηση βίας σε κρατούμενο σε αστυνομικό τμήμα - Διατάχθηκε ΕΔΕ
22:26