Η Βουλή τιμά την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου
Η Βουλή των Ελλήνων τιμά την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, όπως έχει καθιερωθεί η 19η Μαΐου, φωταγωγώντας την πρόσοψη του κτηρίου της με συμβολικό λογότυπο-μήνυμα.
Η Βουλή των Ελλήνων τιμά την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, όπως έχει καθιερωθεί η 19η Μαΐου, φωταγωγώντας την πρόσοψη του κτηρίου της με συμβολικό λογότυπο-μήνυμα.
Με τη συμβολική αυτή πράξη το Ελληνικό Κοινοβούλιο δηλώνει την άσβεστη ιστορική μνήμη και το διαρκές αίτημα της ιστορικής αποκατάστασης για την εξόντωση των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου.
Η Βουλή των Ελλήνων, στις 24 Φεβρουαρίου 1994, αναγνώρισε επίσημα τη γενοκτονία των Ποντίων από το τουρκικό κράτος και ψήφισε ομόφωνα τον ορισμό της 19ης Μαΐου ως Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου με τον νόμο 2193/1994.
Κοντά στη λύση του μυστηρίου για το πώς μεταφέρθηκαν οι γιγάντιες πέτρες του Στόουνχεντζ
21:58
Βρετανία: Ο Μπέρναμ έτοιμος για την πρώτη του ομιλία- Θα ξεδιπλώσει το οικονομικό του πρόγραμμα
21:46
Τραγωδία στην Κύπρο: Δύο αδέρφια οκτώ και 10 ετών βρέθηκαν νεκρά σε αυτοκίνητο
21:35
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24