Δήμος Αθηναίων: Στο Παγκράτι ο πρώτος δημόσιος Ιαπωνικός Κήπος στην Ελλάδα
Ανανεώθηκε:
Ο Δήμος Αθηναίων δημιουργεί τον πρώτο δημόσιο Ιαπωνικό Κήπο στην Ελλάδα στο πάρκο Νηρηιδων στο Παγκράτι.
Το πάρκο δημιουργήθηκε υπό την αιγίδα της Ιαπωνικής Πρεσβείας και έχει έκταση 3.500 τ.μ.
Τα εγκαινια του Ιαπωνικού Κήπου πραγματοποιήθηκαν απο τον Δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη, παρουσία του Πρέσβη της Ιαπωνίας Yasunori Nakayama. Ο κήπος δημιουργήθηκε με την ευγενική χορηγία της JT International Hellas μέσω του προγράμματος Υιοθέτησε την Πόλη σου.
Ο Ιαπωνικός Κήπος περικλείεται από τις οδούς Μιχαλακοπούλου, Νηρηίδων και Λεωφόρου Βασιλέως Αλεξάνδρου
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ντρου Μπάριμορ: Το τρυφερό μήνυμα για τη φιλία της με την Κάμερον Ντίαζ
14:27
Τουλάχιστον πέντε άνθρωποι έχασαν την ζωή τους λόγω του καύσωνα στην Ιταλία
14:20
Βίντεο – ντοκουμέντο: Η στιγμή της πτώσης του πυροσβεστικού ελικοπτέρου στο Μέτσοβο
14:19
Bank of America: Τρεις αυξήσεις επιτοκίων από τη Fed έως το τέλος του 2026 - Οι νέες προβλέψεις
14:10