H μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού παίζει... Despacito (vid)
Το μεγαλύτερο χιτ του καλοκαιριού έπαιξε η μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού. Στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων «Βότσεια 2017» η μπάντα έπαιξε στη Θεσσαλονίκη το… Despacito.
Όσοι βρέθηκαν στην πλατεία Αριστοτέλους είχαν την ευκαιρία να ακούσουν την μπάντα να παίζει... τα πάντα, από Διονύση Σαββόπουλο μέχρι Queen.
Αλλά το κέφι «χτύπησε κόκκινο» όταν ακούστηκαν οι ρυθμοί του Despacito, του τραγουδιού που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ.
Το τραγούδι έχει περισσότερες από 4 δισεκατομμύρια προβολές στο Youtube και συνεχίζει να ακούγεται σε όλο τον κόσμο.
Despacito: Πορνογράφημα για τη Μαλαισία & πηγή εσόδων για το Πουέρτο Ρίκο
ΚΟΣΜΟΣ
Πλοίο χτυπήθηκε από βλήμα ανοικτά του Ομάν - Αγνωστη η προέλευσή του
18:33
ΣΠΟΡ
Ποδόσφαιρο σε μικροβαρύτητα: Πώς η NASA μελετά την μπάλα του Μουντιάλ στο διάστημα
18:21
ΕΛΛΑΔΑ
Υπό έλεγχο τέθηκε η φωτιά σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Ζημιές σε πολυκατοικία και επιχειρήσεις
18:12
ΕΛΛΑΔΑ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ CNN GREECE: «Καλά στην υγεία τους οι Ελληνες ομογενείς στην Βενεζουέλα» - Συνεχής συνεργασία με την Πρεσβεία
18:03
ΕΛΛΑΔΑ