H μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού παίζει... Despacito (vid)
Το μεγαλύτερο χιτ του καλοκαιριού έπαιξε η μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού. Στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων «Βότσεια 2017» η μπάντα έπαιξε στη Θεσσαλονίκη το… Despacito.
Όσοι βρέθηκαν στην πλατεία Αριστοτέλους είχαν την ευκαιρία να ακούσουν την μπάντα να παίζει... τα πάντα, από Διονύση Σαββόπουλο μέχρι Queen.
Αλλά το κέφι «χτύπησε κόκκινο» όταν ακούστηκαν οι ρυθμοί του Despacito, του τραγουδιού που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ.
Το τραγούδι έχει περισσότερες από 4 δισεκατομμύρια προβολές στο Youtube και συνεχίζει να ακούγεται σε όλο τον κόσμο.
Despacito: Πορνογράφημα για τη Μαλαισία & πηγή εσόδων για το Πουέρτο Ρίκο
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Πάνω από 11.000 οι αγνοούμενοι - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
ΕΛΛΑΔΑ