Μια 57χρονη έστελνε απειλητικές επιστολές σε πολιτικούς και πρεσβείες
Για έναν ολόκληρο χρόνο έστελνε ανώνυμες απειλητικές επιστολές σε αρχηγούς κομμάτων, δικαστές και πρεσβείες.
Πρόκειται για μια 57χρονη η οποία έχει στείλει αρχικά δυο επιστολές και όταν συνελήφθη ομολόγησε ότι είχε αποστείλει επίσης στον πρόεδρο του συμβουλίου της επικράτειας στον Αντώνη Σαμαρά, στον Βασίλη Λεβέντη, στον Κυριάκο Μητσοτάκη, στις πρεσβείες της Γαλλίας των ΗΠΑ, της Ιταλίας και της Ρωσίας αλλά ακόμη και στην Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας.
Η πρώτη επιστολή είχε σταλεί τον Φεβρουάριο του 2017 και η τελευταία τον Φεβρουάριο του 2018. Οι αστυνομικοί κατάφεραν να την εντοπίσουν μετά από έρευνα μηνών και ήδη έχει παραπεμφθεί στις δικαστικές αρχές.
Οι αστυνομικοί κάνουν λόγο για ψυχικά διαταραγμένο άτομο.
ΧΡΗΜΑ
«Μπαράζ» πληρωμών σε αγρότες: Καταβολή 617,4 εκατ. ευρώ - «Οι έντιμοι δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν»
19:56
ΚΟΣΜΟΣ
Τι είναι τα drones οπτικής ίνας της Χεζμπολάχ που εντοπίζονται δύσκολα: Ποια τα αντίμετρα του Ισραήλ
19:44
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Απόγνωση από τη φωτιά σε διαμέρισμα - Κατέρρευσε ο γιος, η μητέρα πήδηξε από το μπαλκόνι
19:32
ΣΠΟΡ
Οι 27 πτήσεις για 24 αγώνες: Το αποτύπωμα άνθρακα του προέδρου της FIFA στο Μουντιάλ
19:22
ΕΛΛΑΔΑ