Μια 57χρονη έστελνε απειλητικές επιστολές σε πολιτικούς και πρεσβείες
Για έναν ολόκληρο χρόνο έστελνε ανώνυμες απειλητικές επιστολές σε αρχηγούς κομμάτων, δικαστές και πρεσβείες.
Πρόκειται για μια 57χρονη η οποία έχει στείλει αρχικά δυο επιστολές και όταν συνελήφθη ομολόγησε ότι είχε αποστείλει επίσης στον πρόεδρο του συμβουλίου της επικράτειας στον Αντώνη Σαμαρά, στον Βασίλη Λεβέντη, στον Κυριάκο Μητσοτάκη, στις πρεσβείες της Γαλλίας των ΗΠΑ, της Ιταλίας και της Ρωσίας αλλά ακόμη και στην Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας.
Η πρώτη επιστολή είχε σταλεί τον Φεβρουάριο του 2017 και η τελευταία τον Φεβρουάριο του 2018. Οι αστυνομικοί κατάφεραν να την εντοπίσουν μετά από έρευνα μηνών και ήδη έχει παραπεμφθεί στις δικαστικές αρχές.
Οι αστυνομικοί κάνουν λόγο για ψυχικά διαταραγμένο άτομο.
ΚΟΣΜΟΣ
«Καλύπτει τα δικά του εγκλήματα»: Η αντίδραση της Τουρκίας στο Ισραήλ για τη Γενοκτονία των Αρμενίων
22:15
ΧΡΗΜΑ
Το πετρέλαιο ανεβάζει και ρίχνει τις τιμές των καυσίμων - Πότε θα φανεί η διαφορά στην αντλία
22:07
ΕΛΛΑΔΑ
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 3,2 εκατ. ευρώ
22:06
ΚΟΣΜΟΣ
Κοντά στη λύση του μυστηρίου για το πώς μεταφέρθηκαν οι γιγάντιες πέτρες του Στόουνχεντζ
21:58
ΚΟΣΜΟΣ