ΕΥΔΑΠ: Το αποχετευτικό σύστημα δεν ευθύνεται για τη δυσοσμία στον Πειραιά
Από την πρώτη στιγμή εμφάνισης του φαινομένου της δυσοσμίας στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, η ΕΥΔΑΠ πραγματοποίησε ενδελεχείς ελέγχους και διαβεβαιώνει τους ενδιαφερόμενους πολίτες ότι δεν υφίσταται κανένα απολύτως πρόβλημα στη λειτουργία του αποχετευτικού συστήματος που διαπερνά την περιοχή και φυσικά στις εγκαταστάσεις της Ψυτάλλειας.
Συνεπώς, η ΕΥΔΑΠ δεν φέρει καμία ευθύνη για τη δυσοσμία που επικρατεί στην περιοχή. Μάλιστα, χθες το πρωί πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένη εκπαιδευτική επίσκεψη σχολείου στη Ψυτάλλεια χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αποχώρησε από τους Δημοκράτες η Θεοδώρα Τζάκρη - Αιχμές κατά Κασσελάκη για «αρχηγισμό»
16:45
TRAVEL
Ο γύρος της Ολλανδίας με 49 ευρώ: Προσελκύοντας τουρίστες στα βάθη της τοπικής κουλτούρας
16:40
ΚΟΣΜΟΣ
Μάσκες προσώπου, παγοκολιέδες, ψυχρές γραβάτες: Ευρηματικές μέθοδοι κρατούν μακριά τη ζέστη
16:30
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19
ΚΟΣΜΟΣ