Στάση εργασίας στο Μετρό τη Δευτέρα
Στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 25 Ιουνίου στο Μετρό, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ.
Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι στο Μετρό (γραμμές 2 και 3) θα κάνουν στάση εργασίας από την αρχή της βάρδιας τους έως τις 9:00 π.μ.
Τα υπόλοιπα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να κινηθούν κανονικά.
ΚΟΣΜΟΣ
Τι προβλέπει η συμφωνία - πλαίσιο μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου - Προειδοποιεί η Χεζμπολάχ
23:10
ΚΟΣΜΟΣ
Βέλγιο: Δύο τρένα ακινητοποιήθηκαν και εκκενώθηκαν εν μέσω καύσωνα - Τρεις επιβάτες στο νοσοκομείο
22:57
ΚΟΣΜΟΣ
Ελβετία: Ο πυρηνικός σταθμός στο Μπετσνάου σταμάτησε να λειτουργεί λόγω καύσωνα
22:50
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ για κομμουνισμό: Είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ΗΠΑ - Είναι ζώα
22:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ