ΟΑΣΑ: Στάση εργασίας στο Μετρό τη Δευτέρα
Στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 25 Ιουνίου στο Μετρό, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ.
Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι στο Μετρό (γραμμές 2 και 3) θα κάνουν στάση εργασίας από την αρχή της βάρδιας τους έως τις 9:00 π.μ.
Τα υπόλοιπα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να κινηθούν κανονικά.
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Περίπου 20 εκατ. βαρέλια πετρελαίου πέρασαν από τα Στενά του Ορμούζ σε 24 ώρες
21:11
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: «Θα εντυπωσιαστούν όλοι - Τα γκάζια είναι μόνο για τις πίστες»
21:02
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Δύο υπάλληλοι νορβηγικής ΜΚΟ σκοτώθηκαν κι άλλοι τέσσερις τραυματίστηκαν σε ρωσικό πλήγμα
20:53
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στο Λουτράκι - Επιχείρηση της Πυροσβεστικής
20:44
ΚΟΣΜΟΣ