ΟΑΣΑ: Στάση εργασίας στο Μετρό τη Δευτέρα
Στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 25 Ιουνίου στο Μετρό, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ.
Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι στο Μετρό (γραμμές 2 και 3) θα κάνουν στάση εργασίας από την αρχή της βάρδιας τους έως τις 9:00 π.μ.
Τα υπόλοιπα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να κινηθούν κανονικά.
ΕΛΛΑΔΑ
Προσφυγικά: Τέλος στην απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή μετά από 140 μέρες
21:28
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Ρωσικές επιθέσεις προκάλεσαν σημαντικές ζημιές στις εγκαταστάσεις της Naftogaz
21:20
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Περίπου 20 εκατ. βαρέλια πετρελαίου πέρασαν από τα Στενά του Ορμούζ σε 24 ώρες
21:11
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: «Θα εντυπωσιαστούν όλοι - Τα γκάζια είναι μόνο για τις πίστες»
21:02
ΚΟΣΜΟΣ