Στάση εργασίας: Πώς θα κινηθεί το Μετρό τη Δευτέρα
Στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 25 Ιουνίου στο Μετρό, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ.
Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι στο Μετρό (γραμμές 2 και 3) θα κάνουν στάση εργασίας από την αρχή της βάρδιας τους έως τις 9:00 π.μ.
Τα υπόλοιπα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να κινηθούν κανονικά.
ΕΛΛΑΔΑ
Βρέθηκαν σε χρηματοκιβώτιο οι 276.000 ευρώ από τον εκβιασμό του 13χρονου στο Βόλο
22:59
ΕΛΛΑΔΑ
Σε ύφεση και χωρίς ενεργές εστίες η πυρκαγιά σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στο Λουτράκι
22:49
ΕΛΛΑΔΑ
ΥΠΕΝ: Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιωτικούς δήμους
22:40
ΚΟΣΜΟΣ
Νέος κύκλος τεχνικών συνομιλιών ΗΠΑ - Ιράν στις 29-30 Ιουνίου: Στο επίκεντρο το πυρηνικό πρόγραμμα
22:31
ΚΟΣΜΟΣ